Hva hadde dere gjort?

Ja det er sant. Men tenker mer på å måtte fortelle alle det om det skjer. Men det gjør jo ikke det! Alle desembergull skal komme frem i nov/des/Jan


Sent from my iPhone using BV Forum
 
6+3


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jo men det kan fremdeles gå galt. Har to veninner som nesten samtidig mistet i uke 9ca så pga det må jeg bare vente. Og vil ikke at storebror skal få vite enda, bli såååå lang ventetid


Sent from my iPhone using BV Forum
Hvor stor er gutten din forestn? Mine er jo såpass store at dem forstår en god del..Eldste her er 13
 
Ja det er sant. Men tenker mer på å måtte fortelle alle det om det skjer. Men det gjør jo ikke det! Alle desembergull skal komme frem i nov/des/Jan


Sent from my iPhone using BV Forum
Dette er jo bare siden til sambo i m vi ser dem så skjelden;) Ingen på siden min vet noe og ikke skal dem heller ennå..Er bare at siden vi ser de andre så skjelden så syns jeg dem bør få vite d nå og ikke få sjokk til sommeren da jeg kommer m mage:) Syns ikke d blir d samme å si sånt pr tlf..Blir så upersonlig
 
Ja d var d:) Skal på ny 2.mai..Var vist rutine da man først var der tidlig..Blir gøy å se hvor mye d har forandret seg på 3uker:)
Så deilig å få bekreftet at alt er bra med lille :)
 
Han blir 5 i juli


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Må se etter neste ul. Vil han skal ringe bæsta og bestefar og fortelle at han ska bli storebror :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp