Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor stor er gutten din forestn? Mine er jo såpass store at dem forstår en god del..Eldste her er 13Jo men det kan fremdeles gå galt. Har to veninner som nesten samtidig mistet i uke 9ca så pga det må jeg bare vente. Og vil ikke at storebror skal få vite enda, bli såååå lang ventetid
Sent from my iPhone using BV Forum
D var d jeg var også..Utrolig at man kan se både hjerteslag og blod greier alt da..For å ikke snakke om selve hjertelyden..Den var stort å høre tidlig6+3
Dette er jo bare siden til sambo i m vi ser dem så skjelden Ingen på siden min vet noe og ikke skal dem heller ennå..Er bare at siden vi ser de andre så skjelden så syns jeg dem bør få vite d nå og ikke få sjokk til sommeren da jeg kommer m mage Syns ikke d blir d samme å si sånt pr tlf..Blir så upersonligJa det er sant. Men tenker mer på å måtte fortelle alle det om det skjer. Men det gjør jo ikke det! Alle desembergull skal komme frem i nov/des/Jan
Så deilig å få bekreftet at alt er bra med lilleJa d var d Skal på ny 2.mai..Var vist rutine da man først var der tidlig..Blir gøy å se hvor mye d har forandret seg på 3uker
Skjønner du vil vente da m å si noe til han..Her er dem 4, 9, 10 og 13..Han blir 5 i juli