Hva hadde dere gjort?

samaha27

Elsker forumet
Jeg bare sitter å tenker her på at vi skal holde d skjult (prøve i hvertfall) frem til uke 12, men jeg sliter veldig alt nå m å skjule:p Nå i påsken skal vi til feriestedet vårt der sambo er fra og der er vi ikke ofte..Kun i ferier eller lang helger..Alle søsken og mor/far til sambo bor der..D jeg ikke blir enig m meg selv om er om vi skal si noe til dem nå eller ikke?Er jo 7uker onsdag da vi reiser dit og av erfaring vet jeg at der blir d servert alt mulig da vi er der og sammenkomster m alle samlet da d er skjelden vi er der..Blir ikke enig m meg selv..Sier vi ikke noe nå da vi skal dit så blir d gjort pr telefon og d syns jeg også er dumt..Blir så upersonlig..Vi skal jo ikke dit igjen før til sommeren så føler d blir så dumt å ikke sie noen ting nå å dermed dukke opp der til sommeren m diger mage uten at dem har fått vite noen ting..Hva har dere kommet til å gjort??Barna her vet ingenting ennå og d vil jeg ikke dem skal ennå heller og dermed ingen fra min side, men synes dem fra sambo sin side bør få vite nå da vi skal dit...Ååååååå så vanskelig å bestemme hva man skal og ikke...Beklager at d ble så langt, men måtte bare spørre dere om råd:p:)
 
Jeg hadde fortalt det nå mye fordi du kanskje ikke kan spise alt som blir servert. :)
 
Besteforeldre og kommende tanter og onkler har fått vite det så fort vi har møtt dem etter positiv test! Jeg klarer bare ikke holde det skjult for dem ;) har alltid fortalt det med engang til dem.. Så jeg hadde fortalt hadde jeg vært deg! Er som du sier noe i set å fortelle ansikt til ansikt isteden over tlf. Pluss at en slipper å uro seg over mat, drikke og løgnhistorier! Du har jo også vært på ul og sett det er liv, så da er man jo så sikker man kan bli :)


To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 :) <3
 
Besteforeldre og kommende tanter og onkler har fått vite det så fort vi har møtt dem etter positiv test! Jeg klarer bare ikke holde det skjult for dem ;) har alltid fortalt det med engang til dem.. Så jeg hadde fortalt hadde jeg vært deg! Er som du sier noe i set å fortelle ansikt til ansikt isteden over tlf. Pluss at en slipper å uro seg over mat, drikke og løgnhistorier! Du har jo også vært på ul og sett det er liv, så da er man jo så sikker man kan bli :)


To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 :) <3
Ja vi vet jo at d er liv og man kan jo ikke gå rundt å tenke at d kan gå galt hele tiden..Syns selv d beste har vært å fortalt dem nå så slipper jeg å si nei til ting som dem vet jeg ellers ikke har sagt nei til;) Ikke er jeg flink til å lyve heller uten at d nesten blir hint til hvorfor jeg evnt sier nei til noe..Vi fant ut en måte i helga på hvordan vi evnt skal si d, men samtidig ikke si noe til barna..Eldste gutten her tror jeg alt mistenker noe uten at han spør, men han er jo 13 så han oppfatter jo ting fortere enn de andre;) Han har alt kommentert magen:p Ser d jo så godt da jeg fra før var godt som flat der..
 
Siden dere ser dem så skjeldent og dette blir eneste sjans til å si det personlig hadde jeg sagt det :) Er jo veldig gøy å kunne se reaksjonen deres og få prate om det ansikt til ansikt :)

Hvordan har du planlagt å si det da visst det blir til at du gjør det? :D
 
Jeg er i samme situasjon.. Heldigvis takker jeg oftere nei enn ja til alkohol, så tror jeg kommer meg unna sånn :) Har så lyst å fortelle det nå, men velger å vente til de 12 ukene er gått. Dette gjør jeg fordi jeg vet at de er engstelige, og bekymrer seg litt for ofte for forskjellig (ofte unldvendige) ting :p Derfor tror jeg de syns det er helt greit at de ikke får vite det enda. Vi får heller ta det over skype senere. For vår del må det bare bli sånn..

Du får bare føle litt på det, og gjøre det som kjennes rett for deg. Det blir nok godt mottatt uansett, og det blir flere å dele ventetiden og gleden med :)

Sent from my GT-I8730 using BV Forum mobile app
 
Jeg tror jeg hadde fortalt det :) Er jo koselig å kunne fortelle det face to face ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Hadde nok ikke sagt det så tidlig. :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Siden dere ser dem så skjeldent og dette blir eneste sjans til å si det personlig hadde jeg sagt det :) Er jo veldig gøy å kunne se reaksjonen deres og få prate om det ansikt til ansikt :)

Hvordan har du planlagt å si det da visst det blir til at du gjør det? :D
Barna skal ha m seg påske egga sine å dem har fast plass i stua, blandt dem skal jeg sette mini egget;)Vet d blir spm om hvem den er sin..Skal be dem da se oppi å der ligger da ulbilde:p
 
Hadde nok ikke sagt det så tidlig. :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Tar nok sjans på d tror jeg..Har vært på ul så vet d er liv der;) Dessuten er d ikke første barnet..Sjansen for at d nå skal gå galt er så liten uansett..Man må tenke positivt :)
 
Barna skal ha m seg påske egga sine å dem har fast plass i stua, blandt dem skal jeg sette mini egget;)Vet d blir spm om hvem den er sin..Skal be dem da se oppi å der ligger da ulbilde:p
Nåmmen, så søtt! Nå fikk jeg tårer i øynene, igjen! Gravid sa du? :P Utrolig fin måte å gjøre det på :)
 
Nåmmen, så søtt! Nå fikk jeg tårer i øynene, igjen! Gravid sa du? :p Utrolig fin måte å gjøre det på :)
Hehe..Hormoner i sving:D Blir nok en fin måte d..Vet jo at d er liv så ser egentlig ikke poenget m å vente da vi ikke ser dem før sommeren igjen:)Bedre å si d ansikt til ansikt enn over tlf..Er så små sjanser nå for at d skal gå galt så blir nok at vi sier d nå..
 
Hehe..Hormoner i sving:D Blir nok en fin måte d..Vet jo at d er liv så ser egentlig ikke poenget m å vente da vi ikke ser dem før sommeren igjen:)Bedre å si d ansikt til ansikt enn over tlf..Er så små sjanser nå for at d skal gå galt så blir nok at vi sier d nå..
Når man har vært på ultralyd og sett hjertet er det vel veldig liten sjans for at det går galt? :) Helt enig med deg i at det er bedre å si det ansikt til ansikt, så mye bedre for alle sikkert:)
 
Når man har vært på ultralyd og sett hjertet er det vel veldig liten sjans for at det går galt? :) Helt enig med deg i at det er bedre å si det ansikt til ansikt, så mye bedre for alle sikkert:)
Ja hu sa d legen at så lenge hjertet slo nå og alt så utmerket ut så var d mye som skulle til at d ikke skulle gå bra denne gangen..Så jeg tar d helt m ro og stoler på hu..Kan jo jobben sin;)
 
Ja hu sa d legen at så lenge hjertet slo nå og alt så utmerket ut så var d mye som skulle til at d ikke skulle gå bra denne gangen..Så jeg tar d helt m ro og stoler på hu..Kan jo jobben sin;)
Så utrolig betryggende! :) Angrer nesten på at jeg ikke har ul tidligere :p
 
Jo men det kan fremdeles gå galt. Har to veninner som nesten samtidig mistet i uke 9ca så pga det må jeg bare vente. Og vil ikke at storebror skal få vite enda, bli såååå lang ventetid


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Glede meg til min neste 7 mai! 10+3❤️❤️


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jo men det kan fremdeles gå galt. Har to veninner som nesten samtidig mistet i uke 9ca så pga det må jeg bare vente. Og vil ikke at storebror skal få vite enda, bli såååå lang ventetid


Sent from my iPhone using BV Forum
Skjønner hva du mener, men om man mister da så er d max uflaks..Er så små prosenter på å miste så stoler på hu som tok ul og nyter d..Vil ikke gå å tenke på: hva om, tenk om..Da blir man gal til slutt..Tenker heller pos..Har mistet bare en gang før så føler meg rimelig trygg..Er min 5. nå og er bare denne gangen her jeg har vært på tidlig ul pga kjemisk i feb..Tanken på å miste har aldri streifet meg i de andre svangerskapene..Er en mening m alt:)
 
Back
Topp