Jeg bare sitter å tenker her på at vi skal holde d skjult (prøve i hvertfall) frem til uke 12, men jeg sliter veldig alt nå m å skjule Nå i påsken skal vi til feriestedet vårt der sambo er fra og der er vi ikke ofte..Kun i ferier eller lang helger..Alle søsken og mor/far til sambo bor der..D jeg ikke blir enig m meg selv om er om vi skal si noe til dem nå eller ikke?Er jo 7uker onsdag da vi reiser dit og av erfaring vet jeg at der blir d servert alt mulig da vi er der og sammenkomster m alle samlet da d er skjelden vi er der..Blir ikke enig m meg selv..Sier vi ikke noe nå da vi skal dit så blir d gjort pr telefon og d syns jeg også er dumt..Blir så upersonlig..Vi skal jo ikke dit igjen før til sommeren så føler d blir så dumt å ikke sie noen ting nå å dermed dukke opp der til sommeren m diger mage uten at dem har fått vite noen ting..Hva har dere kommet til å gjort??Barna her vet ingenting ennå og d vil jeg ikke dem skal ennå heller og dermed ingen fra min side, men synes dem fra sambo sin side bør få vite nå da vi skal dit...Ååååååå så vanskelig å bestemme hva man skal og ikke...Beklager at d ble så langt, men måtte bare spørre dere om råd