hva hadde dere gjort??;)

Hoppetussa28

Lykkelig Gravid ;)
Oktobermirakler 2013
Hei hva hadde dere gjort??;)

i går kjente jeg at jeg ble litt urolig da samboer kom til meg å sa de sku på sånn høsttur med jobben sin

å han fikk 2 datoer å velge mellom 20 sept el 29 sept.
det er overnatting oxo.

utfra måla han på 3d tok så har jeg termin 1. oktober........

så kjenner jeg er engstelig for at noe skal skje akkurat den dagen han reiser bort.å så syns jeg det er tøft gjort om han reiser.

siste fødselen jeg hadde gikk veldig fort oxo....
så har fått beskjed om at det kommer til å gå ganske fort neste gang jeg eventuelt sku ha oxo......

Da ville jeg spurt om han heller kunne være hjemme, tilfelle fødselen starter :)

Sent from my HTC Desire HD A9191 using BV Forum mobile app

Spørs jo litt hvor det er hen tenker jeg og. Men det var jo fryktelig nærme termin da.
Hadde det vært meg så hadde jeg kanskje hørt om i allefall overnattingen kan droppes? :)

Yepp enig :) om det ikke er langt unna går det jo fint, og evt droppe overnatting ja ;)

Sent from my HTC Desire HD A9191 using BV Forum mobile app

Hei hva hadde dere gjort??;)

i går kjente jeg at jeg ble litt urolig da samboer kom til meg å sa de sku på sånn høsttur med jobben sin

å han fikk 2 datoer å velge mellom 20 sept el 29 sept.
det er overnatting oxo.

utfra måla han på 3d tok så har jeg termin 1. oktober........

så kjenner jeg er engstelig for at noe skal skje akkurat den dagen han reiser bort.å så syns jeg det er tøft gjort om han reiser.

siste fødselen jeg hadde gikk veldig fort oxo....
så har fått beskjed om at det kommer til å gå ganske fort neste gang jeg eventuelt sku ha oxo......

Jeg ville spurt om han kunne blitt hjemme, siden det er såå nær termin! Jeg selv har føda før termin begge gangene (første kom 3 uker før, og nr 2 kom 4 dager før) og har også hatt raske fødsler.. så det jm sa til meg om at jeg ikke kom til å gå over tiden og at fødselen kunne være minst like rask som nr 1, har stemt ;)

★Sender fra pipe-gjøken★

Jeg hadde nok ønsket at samboer ble hjemme, men kommer jo litt an på hvor det er hen også og om overnatting kan droppes som de andre her sier :)

Hadde sagt jeg hadde ønska at han ble hjemme,..

Det hadde kommet helt ann på hva slags tur. Skal de langt, fly, båt, tog etc ? Er det ikke for langt avgårde, mulighet for å komme seg kjapt og greit hjem, hadde jeg nok tenkt at det var greit. Er det derimot et stykke avgårde, og sjans for kjapp fødsel tror jeg nok kanskje jeg hadde sagt ejg helst så han ble hjemme. Hadde det vært nærme, men at han hadde planer om å drikke og sånn, hadde jeg nok igjen tenkt det samme, at det ikke blir helt aktuelt.

Jeg har jo termin 19 oktober, og mannen i huset skal få holde på sm han vil frem til september er over :p Men, etter det blir nok festlighetene skrenket litt inn, hehe.

Jeg ville i såfall helst sett at han reiste 20, siden det er lengst vekk fra termindatoen.

når kom de andre i forhold til termin da? jeg hadde nok også tenkt litt på det... hadde jeg hatt 2 fra før som var kommet litt over termin hadde jeg nok kanskje og understreker kanskje sagt at det ikke var noe problem, men hadde en av de eller begge kommet på termin eller før hadde jeg sikkert spurt om han kunne være hjemme.

spørs jo også hvor langt unna det er.

Spørs hvordan tur, er han i nærheten (innenfor en viss avstand)så hadde han fått lov, men hadde han måtte reise med fly/båt for å komme hjem og det tok timervis, så hadde jeg sagt nei :)

Jeg har sagt ifra at han skal være parat fra tre uker før. Det vil si ikke noe alkohol, og han får ta med bilen om han skal noe :-P Kanskje litt i hardeste laget synes jeg selv, men liker å være på den sikre siden, også ettersom jeg har en følelse av at hun vil komme før termin - uten at jeg vet hvorfor :-P

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Det kommer litt an på hvor langt de skal, om det er alkohol inni bildet + når du fødte ift termin sist. Men siden du føder så kjapt ville jeg kanskje ikke sagt ja... Jeg vet ikke, veldig vanskelig når det er sånne ting og mennene gjerne har veeeldig lyst...

Jeg hadde nok spurt om han kunne blitt hjemme.. Har blitt enig med samboer om at han ikke skal gjøre ting langt unna hjemmet fra uke 37 (når jeg går ut i permisjon), så da må han holde seg i nærheten med telefonen på seg. Det er jo for denne ene gangen i vårt liv (og evt. tilsvarende om vi får nr. 2 og 3 en gang da :)), så det syns han ikke var noe problem :)

Jeg hadde spurt om han kunne være hjemme om det ikke er veldig nært hjemmet/sykehuset. Det er jo egentlig fryktelig nært termin..

Her er det en selvfølge at mannen ikke skal dra noe sted alene før termin.. Han er faktisk ganske stresset allerede fordi han nå fra neste uke skal studere i nabobyen -noe som er en time-halvannen unna hjemmet og ca det samme unna sykehuset jeg skal føde på.
Jeg synes ikke det er urimelig å forvente at mannen ikke drar på overnattingstur o.l så nært før termin ;)

tror nok ikke det hadde vært så aktuelt her i gården ;)
mann min var på jobbreise når jeg var høygravid med nr2, noe han trodde skulle gå greit siden han kom hjem dagen jeg bikka 37 uker. Den morran fødte jeg sønnen hans mens han satt i fly og så på film over Asia et eller annet sted :P Nr 3 fødte jeg på 15 min fra jeg visste noe som helst om at fødselen var i gang til ungen var ute, så da hadde han ikke rukket hjem fra jobb engang om han hadde vært der, det sjedde heldigvis veeeldig tidlig på morran så da var han jo i senga med meg :)

Ingen jobbtur er viktigere enn fødselen til sitt barn. Jeg hadde bedt han bli hjemme! (Strengt tatt burde han skjønne det selv?;-) )

tror nok ikke det hadde vært så aktuelt her i gården ;)
mann min var på jobbreise når jeg var høygravid med nr2, noe han trodde skulle gå greit siden han kom hjem dagen jeg bikka 37 uker. Den morran fødte jeg sønnen hans mens han satt i fly og så på film over Asia et eller annet sted :P Nr 3 fødte jeg på 15 min fra jeg visste noe som helst om at fødselen var i gang til ungen var ute, så da hadde han ikke rukket hjem fra jobb engang om han hadde vært der, det sjedde heldigvis veeeldig tidlig på morran så da var han jo i senga med meg :)
Oj! Fødte du i senga hjemme?

Det hadde ikke vært aktuelt her. Vi venter førstemann og her har han allerede avstått fra fotballtur utenlands, som er 2-3 uker før. Tør ikke i tilfelle det skulle skje no.

Back
Topp