Hva hadde dere gjort???

Elis84

Glad i forumet
Tvillingsøstera mi jobber i den bhg som Jakob går, på en ann avdeling. Avdelingen til Jakob er i et bygg for seg selv med inngjerdet uteplass. Plutselig så søstra mi Jakob stod ved inngangen til hovedbhg. Han hadde altså kommet seg ut gjennom gjerde og gått over parkeringsplassen. Ho måtte gå ut og følge han tilbake. Det var ingen som merka at han hadde vært borte!!!!! :( En annen gang kom jeg for å hente da halve kroppen hans var på utsia av gjerdet. Jeg sa da ifra til de ansatte. Jeg blir utrolig redd av å tenke på hva som kunne ha skjedd hvis ikke jeg hadde kommet den gangen og hvis ikke søstra mi så han utpå parkeringsplassen idag!:( Nesten så jeg ikke tør å sende han dit igjen..

Uakseptabelt!
Jeg hadde gått rett til bestyrer og forlangt at de reparerte gjerdet umiddelbart!

sign, det der er jo ikke i tråd med sikkerhetsreglene en bhg skal ha emoticon

Henger meg på de andre. Må ta det opp med styren, sånt skal ikke skje og i hvertfall ikke 2 ganger!

Vildet skrev:
Henger meg på de andre. Må ta det opp med styren, sånt skal ikke skje og i hvertfall ikke 2 ganger!

Vildet skrev:

Sign!

Hvordan har det gått? Fått snakket med styreren?

tvillingsøstera mi (som fant han) skulle si klart ifra til styreren idag. Jeg tok det opp med acdelingslederen idag. Ho virka litt irritert over at jeg hadde fått vite det.. Jeg spurte om de kunne ordne en lås på det gjerdet og at jeg var veldig redd for at han skulle komme seg ut igjen og at det da skulle gå galt. Får helt frysninger av å tenke på det! :( Ho sa at ho skulle spør. Kunne ikke forsikre meg om noen ting...

Back
Topp