Hva hadde dere gjort?

3nydeligegutter

Glad i forumet
Vi hadde planer om å fortelle om babyen i magen i påsken, men så ble farmor lagt inn på sykehus i utlandet uken før påske og pappa og onkel reiste ned for å støtte farfar og sjekke hvordan det gikk med farmor. Farmor sin situasjon gikk opp og ned hele påsken, og onsdag sist uke (27 april) var hun frisk nok til å bli fraktet til Norge i fly. Vi sa derfor ingenting i påsken, fordi vi tenkte det var heilt feil tidspunkt.

Men farmor sin tilstand forværret seg, og hun våknet ikke etter at hun kom tilbake til Norge. De operete inn et pusterør i halsen, slik at hun skulle slippe å ha det i munnen. Søndag ettermiddag fikk jeg en telefon fra pappa om at farmor hadde hatt hjerneblødning og ikke kom til å våkne igjen selv om både hjertet slo fint og hun pustet selv. Legene sa at hjernen var for skadet, og at det ikke var mulig for henne å våkne. Igår døde hun:(

Det jeg lurer på er når det passer å si til min familie at vi skal ha en til unge? Jeg føler det blir helt feil å si det nå, rett etter farmor er død...

Nei.. VEnt et par dager tenker jeg! Så når alle har fått sorget litt.. FOr det trenger man.. Så kan du komme med den store nyheten! emoticon

hadde nok ventet noen dager.. kondolerer så masse! Å gratulere med baby i magen emoticon

Gratulera og kondolera. Eg ville venta til etter begravelsen, da har det liksom blitt ein fin og naturlig "avslutning", og alle har fått sørge litt. Eg e sikker på at alle blir kjempeglade for nyheten uansett når du forteller det, og at ingen syns at det blir dumt tidspunkt uansett, men eg forstår at du har lyst å vente litt. 

Nibbe skrev:
hadde nok ventet noen dager.. kondolerer så masse! Å gratulere med baby i magen emoticon

:)

sogn78 skrev:
Gratulera og kondolera. Eg ville venta til etter begravelsen, da har det liksom blitt ein fin og naturlig "avslutning", og alle har fått sørge litt. Eg e sikker på at alle blir kjempeglade for nyheten uansett når du forteller det, og at ingen syns at det blir dumt tidspunkt uansett, men eg forstår at du har lyst å vente litt. 

signere deg eg :)

Kondolerer.
Jeg ville ventet til etter begravelsen ihvertfall.

Jeg synes absolutt du burde vente litt før du sier noe om det :) La dette med Farmoren din få synke inn hos alle, i allefall etter begravelsen. Kondolerer så mye :(

Back
Topp