Hva hadde dere gjort??

*Mærra*

Forumet er livet
Ble invitert på middag i morgen hos noen som lar sine to katter spasere på kjøkkenbenken, også når det står mat der.

Blir egentlig litt kvalm bare med tanken på at det lages mat der katta tråkker.... jeg har sagt det til dem på en fin måte at det kanskje ikke er så hygienisk men de sier at det er helt normalt.

Er det normalt? Lar de av dere som er katteeiere, katta gå på kjøkkenbenken?? Hadde dere syntes det var frekt å takke nei til middag pga dette??

Æsj, jeg hadde heller laga meg god middag hjemme! Katter skal være på gulvet!

[:'(]

ORIGINAL: Tyttebæra

ORIGINAL: Tyttebæra

æææsj......her får ikke katta gå i nærheten av kjøkkenbenken! ikke på bord heller for den saks skyld[:'(][:'(]

æsjæsjæsj...jeg liker ikke katter heller så jeg hadde takket nei!!!

ORIGINAL: Vugge

Spiser du salat?..
De pisser i salat-åkeren også.. [8|][8D]

Regner med at de du skal til middag hos har vett på å bruke rene kniver, skjære-fjøler og ikke ha de der når de lager mat?.. Jeg syns det er litt spesielt å ha de der, men samtidig så vet jeg hvordan det er å ha en uoppdragen katt.. Man gir opp..

Jeg hadde ikke latt det holde meg unna en middag.. (men så er jeg gla i mat da..[8D])

Altså; kattene står rundt fjøla mens de lager mat..Og kattene koses og klappes så det er ikke det at de er uoppdragne.... Benken blir IKKE vasket av før de lager noe......[X(]

ORIGINAL: Pontus

æææsj......her får ikke katta gå i nærheten av kjøkkenbenken! ikke på bord heller for den saks skyld[:'(][:'(]

Sign!

Jeg hadde kost meg hjemme med familien min og god mat jeg[:)] jeg takler ikke katter som får gå hvor som helst,og særlig ikke på benken av alle steder[X(]

ORIGINAL: *Iwanna humpalot*

Altså; kattene står rundt fjøla mens de lager mat..Og kattene koses og klappes så det er ikke det at de er uoppdragne.... Benken blir IKKE vasket av før de lager noe......[X(]

Da virker det jo som du har spist der før?.. Siden du har så go oversikt [8D]
Hvorfor takka du ja da, hvis du ikke vil spise der?

Eh...nei har ikke det, men har sett dem lage mat til ungene sine...derfor har jeg oversikt!

Edit, har ikke takket ja....sa jeg måtte se det an, men tenker å takke nei pga kattene..

æsj og usj, nei ikke snakk om at jeg hadde spist der. Og det er da vel ikke normalt[8|][8|][8|] Men, jeg liker ikke katter generelt jeg da........ men det høres fryktelig uhygenisk ut.

Katter skal ikke være på benken nei..
Jeg tok katta våres skikkelig etter at vi hadde prøvd alle kjærringråd, og nå er han ikke på benken lenger.. (ikke mishandling altså, men døtta han ned fra benken og snakka hardt til han)
Eneste benken han er på, er den på badet, for han drikker vann av vasken..
Jeg hadde nok ikke spist der. Jeg har alltid hygiene i tankene..
Spiste middag hos en venninne en gang, og ho hadde kanin løpende løs på kjøkkenet. Det var bæsje kuler over alt, og ho gadd ikke å fjerne de for den bæsja jo igjen.. Og i kjøleskapet stinka det og det var en annanas boks der som det vokste masse hår og mugg opp av. Sånt fjerner man..
Og det var generelt møkkete der.. På vei hjem satt jeg bare å grøssa.. Har ikke spist hos ho siden..

ORIGINAL: *Iwanna humpalot*

Då blir det noke anna,altså det er jo rett og slett uhygenisk!
I vertfall når en tenker på alt kattane er borti med både munn og pota..
Har katt sjølv som ligger opp på meg heile tia,men kjøkkenbenk var litt drøyt (spesielt når en står å laga mat... dei har ingenting opp på der og gjere):P

Hadde faktisk takka nei pga kattene.

ORIGINAL: Pontus

hadde faktisk takka nei til å spise der...

jeg liker ikke at de går på kjøkkenbenken nei.
men om de tar seg en tur der når jeg ikke er hjemme kan jeg ikke garantere, derfor vasker jeg alltid kjøkkenbenken godt før jeg lager mat. om de gjør det så er det jo greit.

Mine katter har aldri fått gå på hverken benker eller bord, fysj og fy!! Hadde ikke synes det var noe særlig å spise hos noen som gjorde det heller..

Spiser du salat?..
De pisser i salat-åkeren også.. [8|][8D]

Regner med at de du skal til middag hos har vett på å bruke rene kniver, skjære-fjøler og ikke ha de der når de lager mat?.. Jeg syns det er litt spesielt å ha de der, men samtidig så vet jeg hvordan det er å ha en uoppdragen katt.. Man gir opp..

Jeg hadde ikke latt det holde meg unna en middag.. (men så er jeg gla i mat da..[8D])

Back
Topp