Hva hadde dere gjort????

DoNo

Gift med forumet
Snuppa tar fremdeles ikke venstre pupp. Hun prøver ikke å suge, bare skriker når jeg skal legge henne til. Virker som hun ikke klarer å slappe av......
Jeg pumper for å prøve å opprettholde melka der.

Har fått time hos kiropraktor gjennom helsestasjonen, men hadde ikke ledig før 15. mars.........-og det er lenge til.

Hun kan jo ha en låsning, eller ikke...
Hun ligger på den sida i senga si eller stolen sin....

Har dere ikke flere kiropraktorer i område? Ville ringt ett annet sted hvertfall, 15 mars er jo leeeeeenge til[&o]

Prøvd forskjellige stillinger da?! Hmm, Kanskje du skal prøve å ringe litt rundt å høre om noen har en ledig time omgående ?? Håper det ordner seg fort [:)]

Jeg ville virkelig prøvd å rtinge andre...noen må da ha time tidligere?

Prøv og komme til hos en manuellterapaut, eller kansje fysioterapaut?

Jeg og lillegutt hadde en del startvansker med venstre pupp, ble ofte en del svett, tårer og stress når vi prøvde der.
For oss hjalp det med stillingforandring.

Først prøvde vi tvillingstilling, det funket godt, men fikk det ikke helt til uten at vi satt i senga.
Prøvde så og holde han med hodet hans i håndflata mi, på venstre handa. Da fikk jeg "styrt" han litt lettere i forskjellige stillinger. Det fungerte veldig godt, og etter en stund fikk vi plutselig til "vanlig" amming.

Har du foresten sjekket om det finnes ammehjelpere i området ditt?
Tror det ligger en oversikt inne på ammehjelpen.no[:)]

Håper dere finner ut av det, Lykke til[:)]

Jeg hadde uansett aldri venta så lenge, hadde grått meg inn til en eller anna jeg.......

Har du forsøkt å amme liggende?[:)] Håper det ordner seg og at dere ikke må vente heeelt til uti mars! klem![:)]

Siterer baby_ - har dere prøvd liggene?
jeg syns igrunn det er best, så vi ligger og ammer i sofa og seng, er så behagelig :)

jeg hadde hvertfall ikke godtatt å ventet så lenge, så jeg ville også grått meg til en annen!
masse lykke til hvertfall :)

Back
Topp