hva hadde dere gjort?????

det nytter ikke å ta det opp med personen selv

jeg hadde nok ikke meldt han til politiet.
hadde det vært en ukjent ville jeg vurdert det. men ikke når det er familie.

jeg har vært i samme situasjon og har ikke vaslet politi. rett og slett fordi jeg var rett for reaksjonen fra han med dopet.... de kan være enormt sinte....
men rent moralsk så var det helt riv ruskande feil! men jeg var gravid så jeg turte ikke annet[:(] skammer meg over at jeg ikke vaslet.

om det hadde vært noen veldige nære..nei det hadde jeg ikke gjort... men om det hadde vært en kusine el noe der så hadde jeg tipsa purken anonymt så det holder...

Æ hadde nok tipsa politiet!!

ORIGINAL: Tonje M

jeg har vært i samme situasjon og har ikke vaslet politi. rett og slett fordi jeg var rett for reaksjonen fra han med dopet.... de kan være enormt sinte....
men rent moralsk så var det helt riv ruskande feil! men jeg var gravid så jeg turte ikke annet[:(] skammer meg over at jeg ikke vaslet.

der har vi det alle som sier at man skal ta det opp med personen selv da ber man om å bli hengt[&o] for de er nemlig utrolig hissige folk som driver med dette. og det er ikke bare bare[&o] dette her høres enkelt ut å bare tipse og gjøre noe med dette men dette er virkelig farlig alle veier skal jeg si dere.... sånne mennesker kunne drept uten å nøle for det svartner for de så alvårlig er det nemlig for dere som ikke skjønner det..[&:] har sett dette med egene øyne[:'(]

ORIGINAL: lona

men hvis alle gjør som ingenting ........så har vi jallefal tapt mot dop......

tenk på at det kan bli deres barn ,familje som blir neste offer for dop....er  det bedre ....må faite litt imot

jeg veit det det jeg tenker på, men vil ikke ofre livet mitt heller

jeg synes det er veldig lettvint for folk å si at hun bør ringe politiet anonymt eller ikke, eller konfrontere selve personen..
for min del synes jeg dette er kjempeskummelt, for dette er snakk om personer som selger bestemora si for penger.. og er i stand til mye.

jeg unner ikke deg denne situasjonen, og skulle ønske at det hadde vært ett enkelt svar, men er det ingen andre som du stoler på 100 prosent da, som du kan ta dette opp med?

lykke til i allefall

ORIGINAL: buffys

jeg synes det er veldig lettvint for folk å si at hun bør ringe politiet anonymt eller ikke, eller konfrontere selve personen..
for min del synes jeg dette er kjempeskummelt, for dette er snakk om personer som selger bestemora si for penger.. og er i stand til mye.

jeg unner ikke deg denne situasjonen, og skulle ønske at det hadde vært ett enkelt svar, men er det ingen andre som du stoler på 100 prosent da, som du kan ta dette opp med?

lykke til i allefall

takk for støtten, sant som du sier[:)]    mange som ikke skjønner konsekvensene her inne tror jeg[&:]

Vil bare ønske deg lykke til videre. Har ingen tips eller råd å gi deg. Bare kjempe lei meg på dine vegner som må gå igjennom noe sånt.

Men må bare si at det er ikke bare bare å sette kniven på strupen på en narkoman. For det er det dere sier, at hun skal si til ham at hun kommer til å tyste. Narkomane lever ikke i samme verden som det vi gjør, og det er ikke alltid at de aner konsekvensene av å feks skade noen for å redde seg selv. De blir som villdyr i bur.
Kanskje du kan snakke med en politimann og høre hvordan de gjør ting. som feks hva som skjer om du leverer inn ett anonymt tips.

Lykke til

Ei venninne av meg opplevde at mannen hennes drev med dette og de har to små barn sammen. Hun krevde å få være med i bilen når han reiste til denne gjengen for å hente dop. Og mens han var der inne ringte hun politiet og anmeldte dem. Politiet kom og tok dem på fersken og de ble satt inn. Hun sier hun hadde gjort det samme igjen. Ganske tøfft gjort å anmelde sin egen mann. Han har drevet med masse rart og hun har ringt politiet flere ganger og anmeldt han. Og jeg forstår henne godt også. Nå skal han få hjelp og hun har gitt han kniven på strupen. Blir ikke ting bedre etter det så har hun skildsmissepapirene klare. Nå har jo dette pågått i noen år. Og se hvordan det ødelegger deres familie er trist å se.

Så jeg hadde gjort det samme som hun. Ringt politiet.

Må også si at hun tipset politiet anonymt så mannen visste ikke at det var henne som hadde anmeldt det.

ORIGINAL: Actrine

Jeg hadde tipset politiet! Dette er noe jeg overhode ikke godtar! Som det er blitt sagt tidligere, så er det mange ande sjebner (enn min og min familie sin) som står på spill her.

Absolutt!!!!!!

Back
Topp