~StRaToS~
Forumet er livet
Broren til gubben fikk sitt 4. unge i okt. - 09 men med Downs syndrom.
De fikk da muligheten til å teste seg for å se om det kanskje er arvelig, men
de ville ikke. For de skulle jo ikke ha flere barn så det var noe de ikke ønsket å vite.
MEN hvis broren til gubben kanskje bærer på dette genfeilet, så kan faktisk gubben og han det. Vi har jo 2 friske barn,men det ligger i bakhodet mitt hele tiden.
Så jeg har egentlig litt lyst (selv om sjansen for at gubben bærer dette, er svært liten) å ta en privat fostervannsprøve.
Det er 3 typer downs syndrom og kun den ene er arvelig, så jeg vet at det er 1 til en million at vi faktisk kan ende opp med en unge med DS.
Hva hadde dere gjort??
Hadde dere latt det ligge, selvfølgelig får dere et friskt barn??
Eller hadde dere ikke tatt sjansen??
De fikk da muligheten til å teste seg for å se om det kanskje er arvelig, men
de ville ikke. For de skulle jo ikke ha flere barn så det var noe de ikke ønsket å vite.
MEN hvis broren til gubben kanskje bærer på dette genfeilet, så kan faktisk gubben og han det. Vi har jo 2 friske barn,men det ligger i bakhodet mitt hele tiden.
Så jeg har egentlig litt lyst (selv om sjansen for at gubben bærer dette, er svært liten) å ta en privat fostervannsprøve.
Det er 3 typer downs syndrom og kun den ene er arvelig, så jeg vet at det er 1 til en million at vi faktisk kan ende opp med en unge med DS.
Hva hadde dere gjort??
Hadde dere latt det ligge, selvfølgelig får dere et friskt barn??
Eller hadde dere ikke tatt sjansen??