Hva hadde dere gjort hvis..

Elisabeth_N

Forelsket i forumet
typen deres, altså barnefaren, hadde nektet å ta med ungene deres på sykehuset mens du lå der?

Hvis dere skulle bli operert, blir lagt inn dagen før og får beskjed på at den dagen man blir lagt inn så kan man ha både mann og barn der så lenge man ønsker. Men samboeren din nekter fordi han påstår at han er redd for at barnet kan bli smittet, selv om den kirurgiske avdelingen er den mest "sikre" avdelingen å være på, grunnet at man ikke har lov til å være syk der.

Hvordan ville dere ha reagert på at han, i samsvar med sin mor bestemte at din unge overhodet ikke får seg deg mens du må ligge på sykehuset? Er det riktig av han å gjøre, eventuelt hvordan ville du ha reagert på det?

det hadde han aldri sagt eller ment. så jeg klarer ikke sette meg inn i hva jeg ville gjort. håper det ordner seg [:)]

Da hadde jeg bedt svigermor om å passe sine egene saker, for det har hun INGENTING med[>:]. Og jeg hadde blitt eitrende sinna hvis mannen min hadde nekta å ta med sønnen vår så jeg ikke kunne få se han føre jeg blei operert..Dagen jeg blei lagt inn var både mannen min og sønnen vår der så lenge de ville med meg, sendte de hjem da jeg så at lillemann begynnte å bli trøtt og det nærmet seg legge tid..[:)]

Og unnskyldninga om at barnet kan bli syk....dummeste jeg har hørt, det kan de bli hvor som helst..

det hadde han aldri gjort!
uansett så hadde jeg ikke sett poenget med å ha de der...

Barnet er 9 måneder og skjønner ingenting av det at jeg skal på sykehus og operere. I tillegg er det snakk om dagen før operasjonen, slik at hu ikke blir så altfor mange dager uten meg.

Jeg må ligge der opptil 7 dager etter operasjonen, noe som jeg syns er en del dager uten datteren min. Jeg må inn på sykehuset fra morgenen av dagen før, så jeg syns ikke det er noe rart at jeg ønsker å ha med både han og datteren min så det ikke blir en dag til jeg må være fra henne.

Back
Topp