Hva håper du

Håper på jente, siden vi har en gutt fra før. Men det viktigste er at det er en velskapt og frisk baby[:)]

jeg håper igrunnen på jente jeg også, for har en sønn fra før.

Men sett på en annen side så har vi jo masse flotte fine gutteklær som hadde vært kjekt å få brukt igjen, og så innbiller jeg meg at om de ble gutt så vil de kanskje leke mer sammen, med de samme tingene, ja - har mer til felles rett og slett? Blir jo bare 1,5 årmellom de...

jeg vet liksom ikke helt hva jeg håper på. vi har jo en jente fra før, så hadde vært kjekt med en gutt så vi hadde hatt en av hver, men samtidig hadde det vært kjempe gøy med enda ei jente, to tette søstre:) masse fine klær jeg kan bruke igjen:)

så nej jeg vet rett ogslett ikke.. men sambo håper på en gutt tror jeg:p

Håper bare på frisk baby[:D]
Vi har ingen barn fra før så sånnsett er det ikke nøye i det hele tatt! Men vil gjerne vite hva det blir dersom det er synlig på den ordinære ultralyden[;)]

vi håper vi får ei jente siden vi har en gutt fra før:P men er kjekt også med en gutt til:)

Håper vel på ei til jente, men spiller ingen rolle[:)]

Håper på jente denne gangen [:)] For da har vi en av hver. Men ellers så spiller det ingen rolle, håper bare at h*n er frisk

Jeg har to jenter fra før, men kunne godt hatt en jente til. Mannen min ønsker seg gutt, så det er vel kanskje det vi håper mest på. Spiller egentlig veldig liten rolle.

Har en gutt fra før, så hadde vært gøy med en jente denne gangen.. Men på den andre siden så får kanskje to brødre et tettere forhold enn en av hver.. Hvertfall når de blir store/voksne.. Nei, spiller ingen særlig rolle, så lenge h*n er frisk[:)]

håper igrunn på ei jente til jeg[:)]men spiller ingen rolle..bare alt er bra[:)]men har så mye fra malin,kunne tenke meg få brukt det igjen[:)]men gøy med en av hver og da..[:)]

Håper ikke på noe spesielt. For lillegutt sin del kan det være fint med en bror som er halvannet år mindre. Men en søster kan jo være like fint, så det spiller ingen rolle[:)]

Håper at det blir en av hver...da kan jeg jo shoppe dobbelt med klær :D Haha :)
Har en gutt fra før, så en lillebror som kunne arve de gamle favorittene hadde vært kjekt, og gjerne en jente som jeg kunne dillet litt med..

Ser for meg at tre små gutter og en voksen gutt blir litt mange gutter :P
Men om det skulle bli slik, går nok det også helt fint :)

Håper nok mest på jente. Men kjekt med gutt også [;)] Samboern har en av hver fra før.

Det kan være det samme, så lenge h*n er frisk og fin. [:)] Har to jenter fra før, så hadde jo vært litt morsomt med gutt. Vil vite kjønnet på ordinær UL.

Håper selfølgelig at barnet blir frisk og sånn,meen må si at jeg håper på ei jente.Har tre brødre selv,så vil gjerne ha ei jente å dulle med. [:D]Men blir vel likeglad uannsett!!Vil absolutt vite på ultralyd, og håper det blir mulig å se[;)]

Håper på ei jente til. Ønsker meg 4 barn, så håper på to tette jenter nå, så kan guttene komme nesten gang[;)]

ORIGINAL: Sørlandsjente83

Håper på jente, siden vi har en gutt fra før. Men det viktigste er at det er en velskapt og frisk baby[:)]

sign[:D]

ORIGINAL: Sørlandsjente83

samme her[:)]

Back
Topp