Hva griner du for idag?

Mornixuur

Blir kjent med forumet
Gravidtårer, dere! Vi har vel alle grint litt overdrevet for skikkelig teite ting (enten av frustrasjon eller lettrørthet) under graviditeten, eller?

Meg idag: Sitter og snyter nesa etter å ha grått sinnatårer og stampet i gulvet ... ventet en uke på pakke i posten med nye badetøfler jeg skal bruke på føden, som viste seg å ikke passe i det *hele* tatt! Fikk altså ikke pakket fødebag ferdig idag heller. For et nederlag!! Nå må jeg enten i fysisk butikk for å prøve kjipe tøfler (lang tur med buss eller bil) eller vente enda en uke i posten på noe annet som kanskje passer (tre uker før termin).

Jeg vil knuse noe! :banghead:

Andre ting jeg har grint av de siste ukene: sangteksten til Lykkeliten, og at avokadoen var skikkelig umoden sånn at guacamolen ble teit.

Deres tur:sad010
 
Å høre på Hanne Sørvaags versjon av «god morgen, min kjære».
Noen ganger kan jeg høre den og bare syns den er fin, andre dager får jeg hulkegråt og må bare skru av.
 
Bestiller du sko fra Footway får du de innen 1-2 dager :) høres nesten ut som reklame, men har bestilt derfra 2 ganger i det siste og har fått skoene dagen etter (hente på posten) skal faktisk hente mine nye tøfler i morgen :D
 
Har faktisk ikke grått noe på mange dager. Eller jo, gråt litt på do på jobb en dag tidligere denne uka for jeg var så sliten i kroppen, og en person hadde akkurat kalt meg for ei j....... ubrukelig drittkjerring på telefonen fordi vedkommende ikke hadde fått det svaret h*n ønsket da h*n fem minutter tidligere hadde snakket med en kollega. Fikk akkurat samme svar fra meg. Man skal høre mye før ørene faller av.... NULL overskudd, så da måtte jeg bare grine litt.

Ser mer frem imot barseltårene.. det var heeeelt håpløst etter førstemann. Gråt for ALT... hele tiden
 
At jeg er så lite mobil om dagen også bekkenet og krykker. Venninner skal ut og gå tur og jeg får ikke vært med :( føler meg faktisk nesten litt utenfor av og til.
 
Back
Topp