Hva gleder vi oss til?

Emina*

Gift med forumet
Novemberlykke 2018
Det er så mye å glede seg til fremover :D Sitter alene i stua og tenker over tiden som kommer.

- Å få se babisen på UL
- Å få vite kjønn
- Å fortelle barna at det kommer et søsken
- Dele nyheten med familien
- 3D ultralyd
- Spark
- Permisjon og trilleturer i sola
- Når de legger lille på brystet !!! [emoji173]️ Min førsteplass av livsopplevelser.

Hva gleder du deg til?

Gleder meg bare akkurat nå til å være ferdig med kvalmen og den har ikke kommet enda engang.

Det er så mye å velge mellom, men av det som forhåpentligvis snart kommer troner dette øverst på lista:

- Se et bankende hjerte på TUL
- Kunne fortelle kommende besteforeldre og onkel at det er en levende baby inni der (tror de er like nervøse som oss!)
- Kjøpe den første bodyen [emoji173]

Gleder meg til så mye egentlig, men enig med Murmeldyret over her; å se et bankende hjerte på TUL er øverst på lista.
Etter det kommer resultatet av fosterdiagnostikk.
Så er det bare glede-glede-glede etter det hvis alt går som vi håper :smiley-bounce012
Å fortelle barna at de skal få en lillesøster eller lillebror står nok som den neste store gleden på lista :Heartred

Jeg gleder meg til å få gravidmage og kjenne liv i magen Det føles fjernt og langt vekke, men håper jeg er så heldig å få oppleve det med denne lille spiren [emoji173]

Ser foreløpig bare frem til å se et bankende hjerte på TUL. Bestilt time privat, 3 april. Er da 7+3. Første milepælen også blir det sikkert masse å se frem til etter det!

Gledet meg til TUL for å se bankende hjerte, det fikk jeg i uke 5/6 :rolleyes: Nå gleder jeg meg aller mest til å forhåpentligvis bli ferdig med kvalmen om noen uker. Det neste blir å fortelle nyheten til den kommende storesøster og resten av slekten. Utenom det så gleder jeg meg til ultralyd, få vite kjønn, få babykul, handle utstyr :happy:

TUL På tirsdag så jeg får sett at den lille sitter på rett plass[emoji173]

Jeg gleder meg til TUL på torsdag!
Og så gleder jeg meg noe helt enormt til å dra på Spania-ferie på lørdag[emoji4] Og til å fortelle familien min (som vi skal reise sammen med) om den lille overraskelsen vår[emoji6]
Mye annet også, men det er så lenge til ennå[emoji12]

- Gleder meg til ultralyden 26.04
- gleder meg veldig til å fortelle det til ungene[emoji173]️
- fortelle det til resten av familien[emoji173]️
- også gleder jeg meg veldig veldig til å kjenne spark [emoji173]️

Jeg gleder meg først og fremst til ultralyd, så jeg får se at det faktisk er liv inni der❤ Akkurat nå kjennes det ikke helt ekte ut.

Gleder meg til kvalmen blir slipper litt tak![emoji173]️ og til å se lille på ultralyd i slutten av april

Back
Topp