Hva gleder- og gruer du deg til?

LilleSpiren2018

Elsker forumet
Novemberlykke 2018
Januarlykke 2020
Hva er det du gleder deg til i svangerskapet?
Hva er det du gleder deg til etter fødsel?

Hva gruer du deg til i svangerskapet?
Hva gruer du deg til etter fødsel?

Jeg gleder meg til å høre hjerteslagene, alle ultralyder og spark/bevegelser:Heartred
Under og etter fødsel gleder jeg meg til alt! Har bare gode minner fra forrige fødsel, annet enn navlesnoren:hilarious:

Jeg gruer meg til evt kynnere, forstoppelse og falske rier.
Jeg gruer meg til kvalmen under fødselen, og å nyse etter fødsel :hilarious:

Gleder meg til å kjenne liv
Gleder meg til storebror får møte lillebrøster

Gruer meg til all redsel og alle plager
Gruer meg til å ikke være gravid lenger :rolleyes:

❤ Jeg gleder meg til å kjenne liv og se den voksende magen.
❤ Jeg gleder meg til å føde! Og bli kjent med den lille og se hvordan møte med storebrødrene blir.

:( Jeg gruer meg til kvalme (ser for meg at den kommer) og det å ikke finne god liggestilling.
:( Jeg gruer meg til etterrier (verre enn å føde for min del) og lite søvn (er ganske avhengig av søvn :p)

❤ Jeg gleder meg til å kjenne liv og se den voksende magen.
❤ Jeg gleder meg til å føde! Og bli kjent med den lille og se hvordan møte med storebrødrene blir.

:( Jeg gruer meg til kvalme (ser for meg at den kommer) og det å ikke finne god liggestilling.
:( Jeg gruer meg til etterrier (verre enn å føde for min del) og lite søvn (er ganske avhengig av søvn :p)
Åherregud.. etterriene hadde jeg glemt:banghead: satser på at de blir mildere denne gangen siden spiren blir flaskebarn:Heartred

Gleder meg til å kjenne en mage som vokser.
Gleder meg til å holde den lille for første gang. Helt nydelig følelse.

Gruer meg til å bli tung og treig.
Gruer litt generelt til etter fødsel da jeg fikk en depresjon sist.

Gleder meg til å få mage og å kjenne bevegelser fra babyen.
Gleder meg til se babyen, og til å amme!

Gruer meg til alle vondtene svangerskapet fører med seg.
Gruer meg til å være sår nedentil og til å eventuelt då såre nipler pga ammingen (første babyen hadde veldig stramt tungebånd).

Gleder meg til TUL, for jeg klarer ikke helt å glede meg før den milepælen er overstått.
Gleder meg til å bli kjent med den lille.

Gruer meg til å kaste opp i alle mulige upassende situasjoner/steder (hvis det blir som sist).
Gruer meg til barseltårene, var på randen av barseldepresjon sist.

Gleder meg til generelt alt i graviditeten :Heartblue
Gleder meg til å kunne holde og kjenne alle følelser :Heartblue

Gruer meg til alle bekymringene som følger med, ting som kan være galt, ting jeg må ordne —:bounce
Gruer meg til å være sår, trøtt og sliten lenge, men såklart, det er verdt alt :Heartpink

Gruer meg til bekkenplager, til å være fryktelig sliten på grunn av manglende søvn, til å kjenne på følelsen av å ikke strekke til for alle i familien og til gråting og hyling på baby.

Jeg gleder meg til å bli kjent med det nye familiemedlemmet. Til å kjenne på følelsen at nå er familien komplett.

Gleder meg til å kjenne liv. :Heartred
Etter fødsel gleder jeg meg til hverdagen, med to små.

Gruer meg til å vurdere om jeg kjenner nok spark, både i antall og styrke, og til dager hvor baby er roligere og panikken setter inn.
Gruer meg til de første ukene med blod, svette og tårer. Bokstavelig talt. :hilarious:

Jeg gleder meg til å kjenne liv, og til å hvile hendene på den store magen når jeg legger meg om kvelden.
Jeg gleder meg til den perioden hvor magen er stor, men ikke gigantisk enda.
Jeg (gru)gleder meg til fødselen.
Jeg gleder meg til de første timene og dagene med babyen. Denne gangen vet vi litt mer hva vi gjør.
Jeg gleder meg veldig til å se datteren og den lille sammen.

Jeg gruer meg til resten av kvalmeperioden, som ser ut til å strekke ut for min del (det gikk ikke over på magisk vis i uke 12 i hvert fall).
Jeg gruer meg til å være veldig stor helt på slutten, når ingen sitte- eller liggestillinger er gode og det er umulig å knytte skolissene.

Gleder meg til å høre hjertelyden
Gleder meg enda mer til å få babyen tett inntil brystet.

Gruer meg til bekymringene med premature rier.
Gruer meg til enda mindre søvn med 2 Barn under 2

Bekymringene er
Og gruer meg så til etterrier. De var ille sist :(

Ellers gleder jeg meg bare til nå kvalmen går over, energien kommer tilbake og alt etter fødselen :)

Back
Topp