Hva gleder du deg....

Så gøy å lese alt sammen! :) Og jammen er det mange små ting i en normal hverdag som en tar for gitt, som plutselig blir veldig viktig å kunne få klare selv igjen når en er gravid (og kanskje spesielt høygravid :p)!

Og mye å glede seg til i tillegg til at vi endelig har babyene våre :)

Ser frem til å bli kvitt halsbrannen!!! Og til å bli mer bevegelig, puste bedre og ligge bedre. Som mange over ser jeg også frem til mat som f.eks salami men av erfaring vet jeg at det kan bli minst like begrensa kosthold etter fødsel hvis man får et barn med mage/luftplager, noe som vel er veldig vanlig med det umodne fordøyelsessystemet.

Ha kroppen min for megselv. Jeg gleder meg til å kunne bøye og tøye kroppen slik jeg vil, og ikke bli begrenset av mage og rygg.

Å kunne spise spekeskinke og salami igjen![emoji7] [emoji7]

Å ha ork til å gjøre dagligdagse ting som vaske gulv og støvsuge.

Kunne være en ordentlig mamma igjen og ikke bare en purke som må hvile hele tiden[emoji25]

Salami. Spekeskinke. Sex uten magen.. (vel, kan bli en stund til den biten....). Mindre hovne føtter...

Har hatt skikkelig lyst på ferske hjemmelaget rundstykker med fårepølse i noen uker nå, så det blir det ihvertfall etter fødsel :p
Ellers blir det bra å bli kvitt halsbrann, forhåpentlig bekkenløsningen og kunne komme seg opp av sofa/seng uten å rulle seg ut

• Sove på magen :Heartred
  • Gå turer uten smerter
  • Kunne snu meg i senga uten å bruke 4-5 vendinger
  • Spise salami, spekemat og alle typer oster
  • Spise karbohydrater generelt (har fått påvist nedsatt glukoseintoleranse i graviditeten)
  • Kunne stå stille i mer enn 3 minutter uten å bli sliten i magen
  • Kunne stå på en fot for å ta på sko
  • Spise medium biff
Og masse, masse mer! Dette er vel det jeg gleder meg mest til :D

Last edited:
Gleder meg til å få det overstått, max lei av å vente :shy:
Samt, sove på magen. Bøye meg ordentlig. Snu meg normalt i senga utenom å høres ut som en hvalross..

Sove på magen, snu meg i senga den veien jeg vil. Slippe å ha magen i veien og komme bort i noe med den hele tiden! Må bytte topp noen ganger i løpet av dagen.. Blir møkkete på magen [emoji23][emoji23][emoji23]

Gleder meg til
☆Å ikke føle at jeg har sprintet i 5 min etter å ha gått opp 1 etasje.
☆Å slippe den intense halsbrannen
☆ Å kunne etterhvert begynne å bruke mine vanlige klær igjen
☆ Kunne bevege meg litt fort og samtidig stresse litt og ikke oppleve masse kynnere [emoji85]

- Sove på ryggen
- Ha vanlig sex
- Løpe/trene
- Gå med mine vanlige klær

Men - jeg er veldig glad i magen min og elsker å være gravid, så tror jeg kommer til å savne det også :)

Back
Topp