Hva gleder du deg til?

-Lilletrille-

Forumet er livet
Aprillykke 2016
Når babyen er ute? :)
Sånn utenom alt det med babykos og sånn :)
Jeg gleder meg til å spise SALAMI igjen ❤️

Jeg drømmer også stadig om Salami, nesten så det jeg gleder meg mest til med fødselen er når jeg får brødskiver med salami etterpå. :eek: :p

Gleder meg også til å kunne gå på tur igjen uten å få vondt. :)

Haha... Merkelig det der med salami :) jeg gleder meg også utrolig masse til det! Og så forhåpentligvis slippe å måtte på do hundre ganger iløpet av dagen og natta :p

Gravide kan trygt spise salami fra Gilde. Det står på hjemmesiden deres og jeg har sendt mail og spurt for sikkerhetsskyld. Har gomla salami hele dette svangerskapet:p
Jeg gleder meg mest til å slippe alle vondtene, men så er det så deilig å ha en liten baby som turner inni magen også så når han er her kommer jeg nok til å savne magen..;)

Til bekkenet blir bedre og magen ikke er sånn i veien. Og til spekeskinke og kjøtt som ikke er helt gjennomstekt! Og etterhvert til å kunne ta et glass vin :) Og gode oster! :)

Kunne spise salami
Kunne ta en cider eller vin til maten
Ikke tisse fjortenhundre ganger I løpet av natta
Slippe bekkensmerter

- Sove på magen!
- Gå ned til vanlig vekt og størrelse igjen :p
- Trene akkurat det jeg vil!
- Spise hva jeg vil av spekemat, rødt kjøtt, ost!
- Kunne nyte et glass vin!

:D

Jeg trives veldig godt som gravid, men likevel skal det bli godt å kunne både legge seg ned på magen hvorsom helst og ikke minst sove på magen, og såklart gå ned en god del størrelser, føler jeg vagger :p

Savner veldig å sove på magen.
Ikke ha vondt i bekkenet.
Kunne spise brie og ta et glass vin når det er venninne kvelder.
Kunne ta på meg sko på normal måte :)

Jeg spiser salami, har gjort det i alle mine graviditeter...
Jeg gleder meg til å trene igjen og å slippe urinveisplager. ;)

Gleder meg til og bruke klær som eg liker. Og ikkje bare det som passer magen :p spekemat savner eg og. Og røyke laks.. Ellers så blir det deilig og kunne snu seg lettere i senga og slippe tissing på natta. Gleder meg og til og trene vekk baby magen.. Og ha kroppen min for meg selv :) savner ikkje alkohol men kunne tenkt meg og valgt selv om eg ville ha eller ikkje. Samme med røyk og snus..

Gleder meg til å drikke vin, spise all ost jeg vil og trene akkurat som jeg vil!

Også gleder jeg meg til å kunne sove på magen og ha energi igjen! OG sippe å føle meg som en hval.

Det eneste jeg kommer til å savne er å kjenne livet og vite at hun er det inne, det er jo fantastisk ♡

Back
Topp