Hva gleder du deg til - høygravid/føde utgave

Er jeg rar som gleder meg litt til å føde, så jeg får avklart hvordan det egentlig er, og forhåpentligvis opplevd hele greia. Det er liksom en nesten mytisk ting man har hørt om hele sitt liv, endelig skal kanskje jeg få oppleve det jeg også (om man ikke regner med å bli fødd, sånn sett så skal jeg få oppleve det igjen :P )

Du er ikke rar :-) Jeg gleder meg masse, selvom jeg har født før :-)

Er jeg rar som gleder meg litt til å føde, så jeg får avklart hvordan det egentlig er, og forhåpentligvis opplevd hele greia. Det er liksom en nesten mytisk ting man har hørt om hele sitt liv, endelig skal kanskje jeg få oppleve det jeg også (om man ikke regner med å bli fødd, sånn sett så skal jeg få oppleve det igjen :P )

Nei det syns jeg ikke [emoji4] Gleda meg fælt sist og gleder meg like mye nå! Da kommer superkvinnen og urkvinnen i meg fram [emoji41][emoji41]

Gleder meg til permisjonsstart og det å gå hjemme og pusle med alt det siste som skal gjøres klart:happy:
Nå den siste mnd har det bare vært stress med altfor mye å gjøre på jobb og flytting.
Idag går siste lasset og om 2 dager starter ferie og da skal jeg bare nyte og slappe av max. Kun gjøre det jeg har lyst til, ingenting jeg må :-)

Veldig spent på fødselen, gleder meg kanskje ikke akkurat men er veldig spent. Fikk forsøke alt bortsett fra selve trykkingen ut, ble hastekeisersnitt istedet sist. Denne gangen håper jeg på "vanlig" fødsel.:Heartred

Gleder meg til tiden etter fødselen, bli kjent med den lille. Og til bekkenløsningen har gått seg til[emoji12]

Back
Topp