Hva gleder du deg til å gjøre etter graviditeten?

Junibarn84

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Marsboerne
VIP
Julimammaer 2016
Junibarna 2019
Jeg gleder meg til å trene, drikke rødvin på fredagskvelden, spise ost, spekemat og salami.

For å ikke snakke om østers og champagne. Mannen skulle kjøpe en mini champagne på taxfree i dag som vi kunne ha med oss på føden :p (egentlig bare for syns skyld..)
 
Bli meg selv igjen. Orke å leke mer med Herman. Begynne prosjekt slank mamma
 
Sånn aller først så gleder jeg meg til den første dusjen etter fødselen, når jeg er bare meg igjen :) Å vaske seg overalt uten magen i veien, å kunne kle på seg sokkene sine selv og ta på buksa uten å måtte sette seg ned og sånn.

Deretter gleder jeg meg til brødskive med hvitløksspekepølse og majones, og trilleturer uten bekkentrøbbel :D Og å kunne være med guttene uten at det er så vondt og slitsomt, kunne tulle og herje med dem uten å passe på magen.

Og når det har gått seks uker, så blir det dessertrødvin med mørk sjokolade til, og styrketrening igjen :)
 
Det jeg gleder meg aller mest til er så klart å bli mamma. Skal bli så stas å gå ute med vogna og bare være verdens stolteste!
Og så skal jeg spise blodig biff, masse spekeskinke, brie og blåmuggost:)
Jeg skal ha på meg vanlige klær, og føle meg skikkelig bra! Jeg skal bli flinkere på å pynte meg litt mer, for her har det vært forfall de siste månedene.


Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Hvordan kunne jeg glemme at det skal bli hinsides deilig å våkne opp en dag uten hodepine og migrene?
 
Gå lange turer uten kynnere og bekkenløsning, leke på gulvet med storesøster uten å få vondt.. bidra litt mer hjemme. Se meg i speilet uten den store magen, spise spekekjøtt :) gleeeder meg til et glass vin eller en øl også, men det får bli nærmere sommeren hvis ammingen går som sist.
 
Etter å ha blitt mamma så gleder jeg mest til å få igjen kroppen min. Det å kunne gå opp i andre etg uten å pese som en overspist hvalross skal bli bra åsså fikk jeg så sykt lyst på iskal mojito i går så det skal jeg unne meg om en stund :D

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app
 
Alkohol er faktisk det jeg savner minst. Kanskje en kaldt utepils om sommeren, men ellers frister det ikke så mye. Kan ha noe med å gjøre at jeg blir så fryktelig fyllesjuk, på en dårlig dag kan jeg bli det av bare to glass vin f.eks. Får ekstremt hodepine/migrene dagen etter, kaster opp og må bare holde senga helt til det er kveld igjen. Det blir liksom ikke verdt det... I tillegg kan jeg jo ikke ligge i senga hele dagen etter når jeg har en liten baby og ta meg av.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Aller mest ser jeg fram til trening å spise spekemat å fårepølse!

Gleder meg til å kunne gå tur uten å puste å pese å måtte planlegge hvor jeg skal gå for å unngå oppoverbakker..
Å kunne gjøre ting uten maaange pauser..

Mye å se frem til.. Men kommer til å savne lillegull sparke å romstrere i magen!



Sent from my iPhone using BV Forum
 
Spekemat og vin!
 
Trene og få kroppen min tilbake! Ha masse overskudd til å leke med Oliver ♡ Kunne trille lange turer uten vondt bekken. Brie og fetaost ♡ Ta meg en øl hvis jeg har lyst.
 
Jeg gleder meg til å ta meg et glass vin og øl, spise spekemat, og ikke minst være mer tilstede i fysisk form til å være med å leke med dattera mi på 2 år. Og kunne komme i bedre form å få trent.
 
Jeg gleder meg til å få sove på magen.
 
Jeg gleder meg til å endelig kunne spise salami igjen, også gleder jeg meg veldig til et glass med champagne!
 
Rødviiiin! :) Det har vært største savnet...sammen med salami/spekemat, diverse oster, og å kunne spise den sjømaten man har lyst på.

Ellers skal det bli godt å få tilbake kroppen sin, få tilbake formen og starte med litt trening :)
 
Gleder meg til å få kroppen tilbake, gå lange turer i litt raskere tempo enn nå:) puste bedre! slippe å være kløne, søler og mister ting nå... Ta en øl til sommeren. Bli mamma selvfølgelig. Sove på magen:) spekemat, namnam.
 
Back
Topp