Hva gleder du deg mest til?

Snusmumrikken♡

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️
Augustlykke 2022 ❤️
Vi hadde besøk hjemme av en jordmor i går, og fikk privat fødselskurs. Da pratet vi masse om alt det koselige som følger med når en liten mini ankommer :binkybaby:Heartred Hva gleder du deg mest til når den/de små ankommer?

Jeg gleder meg til å se hvordan den lille jenta vår ser ut. Er så spent på hvilke trekk hun får av meg og hva hun får av mannen. Spent på å kjenne hvordan det er å holde henne og hva hun lukter :Heartred Gleder meg så mye til å se mannen sammen med henne. Ikke minst blir det en magisk julefeiring. Det gleder jeg meg så mye til :Heartred:greet008

Fin tråd! :)
Jeg gleder meg til å se hvordan hun ser ut og hva slags personlighet hun etter hvert får. Jeg gleder meg også veldig til å se hvordan mellomste barnet her spesielt, men også eldste blir som storesøsken til en baby. Mellomste er 5 og gleder seg sååå mye, synger til babyen og forteller historier gjennom magen daglig, helt uoppfordret. :Heartred

Jeg gleder meg kanskje aller mest til å se mannen min som pappa.

Gleder meg til å se hvordan en gutt av meg ser ut, å gleder meg til at storesøsterene får se han. Å gleder meg til å kose mye med babyen :Heartblue

Last edited:
Gleder meg til at jenta mi endelig får bli storesøster, et ønske som har vært så stort i så alt for mange år:Heartred Gleder meg til å se kjæresten min som pappa helt fra starten av, han har vært en fantastisk bonuspappa i 8 år og jeg unner han så å få oppleve det fra starten av. Gleder meg også til å se hvem sønnen vår er lik, hvilke trekk får han som er lik storesøster selv om de har forskjellig pappa. Gleder meg til at familien vår vokser:Heartblue Også gleder jeg meg veldig til at svigers får sitt «første» barnebarn, de er fantastiske bonusbesteforeldre og det blir så innmari fint for dem også å få være med fra starten av. Veldig mye å glede seg til:Heartred

Gleder meg til å se hvor mye likhet det blir mellom ham og søsknene Veldig søskenlikhet og sett ut fra UL bilder at ser ut som mye søskenlikhet her også.

Se hvordan minstemann tar det å bli storebror. De eldste gleder seg hvertfall masse. Så spennende å se hvordan det blir denne gangen for de to eldste å bli store søsken igjen

Det å oppleve å få bli mamma igjenHolde den lille, kose, klemme og kjenne babylukten

Forhåpentligvis få en så fredfull jul som mulig sammen med den lille og resten av familien ‍♀️

Sniker fra januar:

Gleder meg til å se om hun likner 3D ultralydbildene vi fikk igår, gleder meg til å se mannen min som pappa, og ikke minst gleder jeg meg til at farmor skal få møte sitt aller første barnebarn- hun har venta i 25 år på det! Har tre sønner selv og vi venter nå ei jente- så jeg er nesten helgenerklært allerede.

Jeg er vel den kjipe som aller mest gleder seg til å få igjen kroppen sin, å kunne bevege beina uten at jeg får en smertebølge over meg. Gleder meg til å kunne puste normalt igjen. Gleder meg til å ikke lenger være en nålepute. Og gleder meg til å slippe sykehus.

Jeg er vel den kjipe som aller mest gleder seg til å få igjen kroppen sin, å kunne bevege beina uten at jeg får en smertebølge over meg. Gleder meg til å kunne puste normalt igjen. Gleder meg til å ikke lenger være en nålepute. Og gleder meg til å slippe sykehus.
Gleder meg til å slippe smertene, men erfaringen min sier at når babyen er ute, så savner jeg magen og sparkene :dummy:

Det må absolutt også være lov å glede seg til! :) Enn så glad jeg er for å kunne være frem barn, så blir det unektelig deilig å kunne sitte, ligge, puste og bevege seg rundt som før igjen :D

Gleder meg til å slippe smertene, men erfaringen min sier at når babyen er ute, så savner jeg magen og sparkene :dummy:

hadde jeg hatt et normalt svangerskap så hadde sikkert jeg tenkt det samme, men akkurat nå er jeg der hvor jeg tenker «hvorfor kastet jeg meg uti dette?»

Men jeg gleder meg syyyykt til å møte mini da :dummy::love017 og tviler ikke på at alt jeg går i gjennom er verdt det:Heartblue

Det må absolutt også være lov å glede seg til! :) Enn så glad jeg er for å kunne være frem barn, så blir det unektelig deilig å kunne sitte, ligge, puste og bevege seg rundt som før igjen :D

ja, tenk å kunne sove slik man vil!

jeg er evig takknemlig for hvordan ting har gått frem til nå. Har et fantastisk team på sykehuset som følger tett opp, de har lagt en plan hvor jeg har fått lov til å være med å ytre min mening. Så er planen å feire jul hjemme med forhåpentligvis en liten guttebaby:Heartblue

hadde jeg hatt et normalt svangerskap så hadde sikkert jeg tenkt det samme, men akkurat nå er jeg der hvor jeg tenker «hvorfor kastet jeg meg uti dette?»

Men jeg gleder meg syyyykt til å møte mini da :dummy::love017 og tviler ikke på at alt jeg går i gjennom er verdt det:Heartblue
Hadde jeg hatt et normalt svangerskap hadde jeg nokk ikke ønsket han ut nå. Men uansett hvor mye du går gjennom, så kommer du til å sitte der etterpå å føle deg tom innvendig, aldri møtt en kvinne som ikke har følt på den.

ja, tenk å kunne sove slik man vil!

jeg er evig takknemlig for hvordan ting har gått frem til nå. Har et fantastisk team på sykehuset som følger tett opp, de har lagt en plan hvor jeg har fått lov til å være med å ytre min mening. Så er planen å feire jul hjemme med forhåpentligvis en liten guttebaby:Heartblue

Å ja! Gleder meg til å ligge på magen igjen :hilarious:

❤️Gleder meg til en ny hverdag
❤️ Gleder meg til å kose, kysse og elske jenta vår
❤️ Gleder meg til å se hvordan samboer blir som pappa og jeg som mamma
❤️ Gleder meg til å endelig starte vår lille familie AS

Back
Topp