Hva gleder du deg mest til?

Det jeg gleder meg aller mest til er å se hvordan storesøster synes det er å bli storesøster :-D Hun gleder seg enormt masse, og koser og prater til babyen inni magen allerde! Hun blir 5 år i mai :) men selvfølgelig gleder jeg meg mest til å hilse på denne lille jenta også da, og se hvem det er som bor i magen :-D
 
Gleder meg til å ha han liggende på brystet. Ingenting i verden kan sammenlignes med den følelsen <3
 
Gleder meg til å ligge i sengen/sofaen og ha henne liggende på brystet....Og til å se pappaen holde henne, stolt og kry... Til å småprate på stellebordet...til første gang hun smiler...til å trille turer...
 
Gleder meg til å se mannen med henne, dette blir hans første barn. Glede meg også til å få henne på brystet, til amming, og til å møte denne lille personen og se hvem hun er :)
 
Ah, masse å glede seg til! Vet ikke hva jeg gleder meg mest til.

Se han? Turen hjem fra sykehuset. Når de ligger nyfødt på sofaen og snorker. Spent på hvordan hverdagen blir med to. Så er det alle "første gangene" vi skal igjennom det neste året! Det er så gøy :)
 
Den beste følelsen er når babyen akkurat er født og blir lagt på brystet! Den lille stunden varer så kort, så det blir magisk å oppleve det igjen! Og så gleder jeg meg til å kose mye med en liten nyfødt igjen! Det finnes ikke noe bedre! ;-) Det er også helt spesielt å se mannen med en nyfødt, og så gleder jeg meg til å se hvordan den kommende storesøster kommer til å ta den nye rollen sin :-D Gleder meg ikke mye til ammingen, for jeg slet sånn med det sist :-( Det ble ikke noe koselig før snuppa var rundt 2 mnd.
 
Jeg gleder meg til så mye:)

Ha baby på brystet, for en god følelse.
Gå trilleturer
Kose

Og kanskje aller mest til å se storebror når han hilser på lillesøster for første gang :Heartred
 
Når jeg leste gjennom denne tråden ble jeg nesten litt utålmodig<3 det er jo så mye å glede seg til:)

først og fremst spent på hvordan han ser ut og gleder meg til storesøster får møte ham. Gleder meg til og med til de første timene og dagene på sykehuset med han og mannen<3 og etterhvert kos å se på når han sover og spiser, kle på bittesmått tøy, susse på tåsene og bære rundt på lille klumpen<3
 
Gleder meg aller mest til storesøster kommer på sykehuset og får treffe lillesøster for første gang♡
 
Gleder meg til 2åringen får hilde yan 7 atmene sine og se synet av de to gleder meg masse til å kunne gå turer igjen med vogna, trene, amme og dulle med bebisen
 
Back
Topp