Hva gleder du deg mest til?

Preggers87

Elsker forumet
*MIA*
Julegavene 2019
Når babyen kommer? Jeg gleder meg til å amme, gå tur med vognen, å sitte og se på den lille puste og knirke <3
 
Å se pappaen holde han for første gang.
Gleder meg selvfølgelig til masse annet også, men er virkelig det som ståe øverst på listen.
 
Å se pappaen holde han for første gang.
Gleder meg selvfølgelig til masse annet også, men er virkelig det som ståe øverst på listen.
Samme her :) er samboer sin første :)
 
Å se pappaen holde han for første gang.
Gleder meg selvfølgelig til masse annet også, men er virkelig det som ståe øverst på listen.
Samme her.
Hans første og bare ansiktet på første ultralyden... For et øyeblikk å se!

Gleder meg til å se storesøster møte baby for første gang, sitte å kose med i armene, amme og se ned i øyene, ligge i senga med baby og papsen en rolig morgen, trille tur... Masse :)
 
Gleder meg til å kose og susse og lukte på baby, ammekos, trille turer og bære i Ergobabyen jeg kjøpte i høst, før jeg blei gravid :p
 
Gleder meg til å kose på babyen, og det å bare sitte og se på babyen.
 
Gleder meg også til at pappaen skal få lillegutt på brystet for første gang. Da kommer jeg til å bli så lykkelig <3

Og selvfølgelig til jeg får den lille på brystet, amming, gå tur og alt som følger med. Blir så spennende :)
 
Er egentlig utrolig mye jeg gleder meg til, men er noe med det å se samboer med snuppa for første gang. Han har vært så tilstede og engasjert både ovenfor de guttene jeg allerede har og siden jeg ble gravid. Og siden jeg gikk gjennom svangerskap og fødsel alene sist og har oppdrag guttene mine alene blir det kjempe stort for meg å se han oppleve det hele fra begynnelsen selv ❤️❤️❤️ *begynner snart å gråte av tanken*
 
Er egentlig utrolig mye jeg gleder meg til, men er noe med det å se samboer med snuppa for første gang. Han har vært så tilstede og engasjert både ovenfor de guttene jeg allerede har og siden jeg ble gravid. Og siden jeg gikk gjennom svangerskap og fødsel alene sist og har oppdrag guttene mine alene blir det kjempe stort for meg å se han oppleve det hele fra begynnelsen selv ❤️❤️❤️ *begynner snart å gråte av tanken*
Kunne ikke sagt det bedre selv da jeg er i helt lik situasjon :) ❤️
 
Gleder meg til å susse bittesmå tottelotter <3 Å lene kinnet mitt inntil hode hennes.

Ingenting er bedre enn å kose sitt eget barn, men det er noe helt spesielt med den aller første kosen <3
 
OK, kanskje litt hormonell, men fikk litt klump i halsen og tårer i øynene når jeg leste hva dere gleder dere til. Dette er min første, så kjenner litt på det at jeg ikke aner hva jeg går til. Har egentlig bare gledet meg til han kommer, men nå begynte jeg å glede meg til de små tingene rundt det :)
 
Gleder meg til å se fjeset til mannen, når lillemor kommer ut å vi får se henne for første gang :) Åsså gleder jeg meg til å holde henne i armene å lukte den deilige lukten :)
 
Jeg gleder meg til å sniffe inn babylukta <3 Triller turer, man føler seg så heldig og stolt når man triller :)
 
Gleder meg til mye, men gleder meg veldig til å se hvem detter er :p Ligner han/hun på storebror? Gleder meg til å holde/kose og bare se på vidunderet. De små tingene,som går så altfor fort forbi ♡
 
Jeg gleder meg veldig til å se han og holde han :) Og selvfølgelig som dere andre skriver, å se mannen holde han :)
 
Jeg gleder meg aller aller mest til babykosen...Bare ha den lille inntil brystet og kunne lukte og susse på hodet <3 Beste følelsen i verden! Så gleder jeg meg også veldig til å se eldstemann møte lillesøster for første gang:)
 
Jeg gleder meg til å treffe den lille og ikke minst når pappaen og storesøsken får hilse på babyen :)
 
Back
Topp