Hva gleder du deg mest til?

Klaramor

Elsker forumet
Når du endelig er ferdig med å være gravid? (Stjeler denne tråden fra Mars forumet.)

For min del gleder jeg meg til å nyte en kaffekopp uten å bli kvalm! Spise en sjokolade uten å få dårlig samvittighet (sv.dia), et glass vin til et stort og deilig ostefat!! Mmmm klarer nesten ikke vente!!!!

Gleder meg også selvfølgelig til å endelig få møte lille i magen og få kroppen min tilbake!!! <3

Biff (medium rå) og rødvin (men rødvina må vel vente en stund pga amming)!! Og morrpølse, spekeskinke osv.. og ost og kjeks!!

Biff (medium minus), spekemat, brie&druer på knekkebrød, snu seg i senga uten å våkne (selv om puppene er i veien en stund), få kroppen tilbake, vite at fødselen er overstått og sist men ikke minst bli kvitt den hærsens halsbrannen!

Jeg gleder meg bare til å kunne bevege meg litt fortere, og ikke få vondt hver gang jeg flytter på bena. Og å kunne snu meg I senga uten å våkne av smerte. Uten om det kunne jeg vært gravid for alltid! :) elsker kula!

Må legge til litt nå! Gleder meg til en tilværelse uten så mye smerter i magen, et bekken som fungerer når jeg går, sitter, snur meg i senga.. gleder meg til å trene igjen, gå lange turer, gå på ski, stå på ski, sykle, jogge... ikke minst gleder meg meg til å holde babyen i armene mine <3

Vin blir vel ikke før etter ammeperioden, men jeg gleder meg veldig til å ikke ha vondt, få bevegeligheten tilbake, spekemat (gleder meg til 17. mai!), brødskive med majones og fårepølse. :)

Gleder meg til at jentene mine kan slenge seg ned på fanget mitt uten å måtte ta hensyn til magen ;) det har vært noen dager hvor de har trengt trøst og da har magen bare vært dum og i veien:(

Gleder meg til å få tilbake kroppen. Spise uten å føle meg stappa, slippe halsbrann, ha vondt når jeg snur meg i senga, men mest av alt til og møte prinsen ♡

Gleder meg til og kunne herje! :D

Gleder meg til å slippe å gå å bekymre meg for prematur fødsel, det sliter mer og mer på meg selv om jeg er i uke 32 nå. Gleder meg til å kunne ta meg av guttene mine som før og slippe å si at mamma må hvile magen og ryggen sin. I går var det en fireåring som ble veldig lei seg. TRENE igjen og null halsbrann:) men enn så lenge jubler jeg for hver nye uke som gravid!

Gleder meg veldig til å slippe bekkenløsning og ryggsmerter. Klarer fint lite for tiden. Gleder meg også til brødskive med salami og medium biff.

Men mest til å få babyen ut sammen med oss :)

Synes det er koselig å være gravid jeg. Føles litt ut som om dette er en tilstand jeg skal være i resten av livet! Gleder meg såklart til å møte lillemor :)

Gleder meg til å kunne løpe igjen.

Gleder meg såå mye til å kunne sove! i alle stillinger jeg vil.. og å gå milevis med hunden uten å få vondt.. stakkars lille e helt ut av trening :(
Også gleder jeg mrg veldig til å bli en litrn familie ♡

Back
Topp