Til ungen er ute♡ Fødselsangst her..
Huff, det er ikke godt! Pass på å snakke masse med jordmor osv om det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Til ungen er ute♡ Fødselsangst her..
Huff, det er ikke godt! Pass på å snakke masse med jordmor osv om det?![]()
Jeg gleder meg masse til jeg kan vise alle at jeg er gravid istedet for å gjemme magen slike jeg gjør nå... og så gleder jeg meg masse til å begynne å kjenne spark... <3
Hva med deg?![]()

Jeg skal snakke med legen om sånt i morgen. Kjenner jeg gruer meg... men jeg har passert 40 og bør vel ta litt ekstra tester...![]()
Jeg er 39. Jeg har gjort det før. Du skal ikke grue deg. Selv om du er 40 betyr det ikke at sjansen din for å få et barn som ikke er " friskt" er kjempestor. Likevel syns jeg det er greit å ta en sånn undersøkelse pga alder, prøverør og det at jeg har mistet to gg, sist i uke 12.
Jeg har gått gjennom så utrolig mye for å få barn, at hvis det er " sykt" så vil jeg vite det og det er min rett og mitt ønske.
Tok blodprøver i uke 11 sist og ulen var i uke 13. Det er en veldig grundig ul hvor du får se mye.
De regner ut en statistisk verdi for sjansene for 3 trisomier basert på blodprøvene og mål tatt på ul.
Personlig syns vi det var flott med en sånn test. Nå gikk det jo veldig bra sist, og det er klart at da ble jo undersøkelsen en fantastisk opplevelse, men det å simpelthen VITE var utrolig godt for oss begge, og det er sånn vi ser på den nye duotesten vi skal ta denne gangen også.
De var veldig trivelige, empatiske og profesjonelle da vi var til denne testen.
![]()