Hva gleder du deg mest til etter du har født?

Gleder meg sånn til d øyeblikket søskena får se babyen for første gang <3

Snus..huff,skulle jo benytte anledningen til å slutte for godt(skulle jeg forrige gang også:p)men jeg kjenner at jeg gleder meg til jeg kan snuse igjen..Ellers blir det godt å kunne trene og gjøre akkurat hva jeg vil uten å ha vondt i bekkenet!

ser det er mange som gleder seg til å sove på magen igjen, det ville jeg også forrige gang :-p men har ikke fått sove på magen siden jeg var 3 mnd på vei med førstemann (6 år siden :) ) skal bli godt å få kroppen for seg selv igjen :) la pappaen bære litt på babyen ;)

Høre den lille snuppa skrike for første gang <3 :)
Og det å kunne bruke alle de fine klærne jeg kjøpte før jeg viste jeg var gravid :P

Snus..huff,skulle jo benytte anledningen til å slutte for godt(skulle jeg forrige gang også:p)men jeg kjenner at jeg gleder meg til jeg kan snuse igjen..Ellers blir det godt å kunne trene og gjøre akkurat hva jeg vil uten å ha vondt i bekkenet!
Signerer snusen, huff..

Glede meg til å få vekk bekken plagene, og halsbrannen!
Glede meg til å sjå storesøster i aksjon
Gleder meg til å sjå korleis gutten min ser ut....
Gleder meg til å starte bryllups planlegging, orke ikkje gjør noko før babyen er ute :p

Gleder megtil å spise salami, og til å ta et glass vin ;)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Å herregud et glass viin <3 og kunne gå på fjellet uten å dø!

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

å gå på fjellet igjen <3 Siden jeg er helt amøbe nå og såvidt klarer å handle er det faktisk det jeg ser mest frem til av alt!! Gikk masse på fjellet i fjord vår/sommer med mini :)

å gå på fjellet igjen <3 Siden jeg er helt amøbe nå og såvidt klarer å handle er det faktisk det jeg ser mest frem til av alt!! Gikk masse på fjellet i fjord vår/sommer med mini :)
Amøbe!! Ler så jeg griner!

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Back
Topp