Spekeskinke, salami og alt jeg måtte ønske av frukt og godteri!
Frukt??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spekeskinke, salami og alt jeg måtte ønske av frukt og godteri!
Frukt??
Ja, har fått beskjed om å ikke spise mer enn 3 frukt pr dag, og om jeg gjør det skal det spises fordelt utover hele dagen. Kan spise appelsin og eple. Har fått beskjed om å holde meg unna mango, kiwi, druer og banan. Er i faresonen for svangerskapsdiabetes.
Åja så det er ikke noe gravide skal følge sånn generelt? Jeg spiser sikkert 6-7 frukt om dagen, og mye av de fruktene du nevner der! Er det farlig?
Ei venninne av meg som nettopp har født la her om dagen ut et bilde av spekemat som hun skulle kose seg med. Kjente jeg ble lettere sjalu, men så tenkte jeg at hun har jo ventet lke lenge som jeg blir nødt til....
Kan man spise spekemat mens man føder?![]()
Supert. Tar med spekepølse som jeg gnafser på under fødselen.... haha.... tenk deg bildet av det i ettertid..JA! Det kan man [emoji1] Jeg spurte jordmor om dette og hun forhørte seg med ei Ann jordmor, og så lenge fødselen var i gang var det ikke fare for at noe gikk over til babyen [emoji1][emoji1319]