hva gleder du deg mest til å spise etter fødsel?

Ja, har fått beskjed om å ikke spise mer enn 3 frukt pr dag, og om jeg gjør det skal det spises fordelt utover hele dagen. Kan spise appelsin og eple. Har fått beskjed om å holde meg unna mango, kiwi, druer og banan. Er i faresonen for svangerskapsdiabetes.

Ja, har fått beskjed om å ikke spise mer enn 3 frukt pr dag, og om jeg gjør det skal det spises fordelt utover hele dagen. Kan spise appelsin og eple. Har fått beskjed om å holde meg unna mango, kiwi, druer og banan. Er i faresonen for svangerskapsdiabetes.

Åja så det er ikke noe gravide skal følge sånn generelt? Jeg spiser sikkert 6-7 frukt om dagen, og mye av de fruktene du nevner der! Er det farlig?

Åja så det er ikke noe gravide skal følge sånn generelt? Jeg spiser sikkert 6-7 frukt om dagen, og mye av de fruktene du nevner der! Er det farlig?

Neida, det er for de som har svangerskapsdiabetes eller er i faresonen for å få det :| Ellers er det uansett litt lurt å begrense seg, men 6-7 er nok ikke farlig :)

Jeg skal prøve krydderspekeskinke for første gang når jeg er ferdig med svangerskapet. Så det gleder jeg meg til. :-)

Salami, brie og iskaffe :Heartpink

Spekemat og brie :smiley-angelic003

Drømte her ei natt om ei stor spekepølse:laughing001Skjærte tjukke skiver av den og hadde med majones på brødskiva :knegg:

Åhhh gud, franske oster!! Camembert på fersk baguett.. Med et lite glass rosévin

Og salami!!

Naaaaam

Ei venninne av meg som nettopp har født la her om dagen ut et bilde av spekemat som hun skulle kose seg med. Kjente jeg ble lettere sjalu, men så tenkte jeg at hun har jo ventet lke lenge som jeg blir nødt til....

Kan man spise spekemat mens man føder? :-)

Ei venninne av meg som nettopp har født la her om dagen ut et bilde av spekemat som hun skulle kose seg med. Kjente jeg ble lettere sjalu, men så tenkte jeg at hun har jo ventet lke lenge som jeg blir nødt til....

Kan man spise spekemat mens man føder? :-)

JA! Det kan man [emoji1] Jeg spurte jordmor om dette og hun forhørte seg med ei Ann jordmor, og så lenge fødselen var i gang var det ikke fare for at noe gikk over til babyen [emoji1][emoji1319]

JA! Det kan man [emoji1] Jeg spurte jordmor om dette og hun forhørte seg med ei Ann jordmor, og så lenge fødselen var i gang var det ikke fare for at noe gikk over til babyen [emoji1][emoji1319]
Supert. Tar med spekepølse som jeg gnafser på under fødselen.... haha.... tenk deg bildet av det i ettertid..

Kaffe! Det har jeg ikke hatt lyst på i hele svangerskapet, men plutselig, de siste dagene, har jeg begynt å få litt lyst på det igjen. Kan jo drikke litt nå, men jeg gleder meg til jeg kan dokke så mye jeg vil og til det smaker like godt som det gjorde før!

Back
Topp