Hva gleder dere mest til?

Lisee

Elsker forumet
Har fri i dag og tok meg akkuratt en lang dusj. Etter jeg var kommet ut igjen fra dusjen, sto jeg og kikket litt i speilet på den store magen og da begynte jeg å drømme: Tenk når jeg kan begynne å trene igjen!! Jeg er aldeles ingen treningsnarkoman, men liker veldig godt lange turer eller en økt på treningssenter.
Jeg er desverre ikke en av de som har trent gjennom hele svangerskapet og en kan jo se det[;)] Har ikke akkuratt muskuløse armer lenger[:D]
Skal bli så utrolig deilig å ta med Nurket på en lang trilletur i vårsola!
Selv om jeg har savnet vinglasset på lørdagskvelden under svangerskapet, tror jeg nok at muligheten til fysisk aktivitet er noe av det jeg ser mest fram til etter fødselen er over.

Hva med dere andre? Hva gleder dere dere mest til?[:)]

gleder jo meg allermest til å se lille nurket mitt....[:)] og å passe inn i klær, d skal bli så deilig og kunne passe inn i normale klær, å gå på shopping og se på alt annet enn mammabukser..[8D]

Åhhh det er masse [;)] Gleder meg aller mest til:

- babyen flytter inn i huset vårt
- ha "fri" og kunne bare dille med den lille
- komme oppi normale klær igjen [&:]
- ta et glass vin og to
- få sove skikkelig (eller skjer det igjen....? [8|])
- ha en skikkelig jentekveld
- dra på familieferie med mann, barn og hund [:D]
- sommer og sol med en baby som sover masse mens jeg kan sole meg og gå lange turer
- ri igjen

Føles så lenge til - vil det skal skje nå..........[>:]

gleder meg til å få nurket hjem,å dulle med han[:)]

Gleder meg sinsykt til å:
-knytte skoa mine uten problem...
-ta bikinilinja uten å bruke speil...
-ha sex der JEG er på toppen...
-løpe opp trappa uten å se mannen med ljåen...
-sove på magen!!!!!
-og sist men ikke minst.... kose med babisen min!!!!....og da tenke at jaggu var det verdt det! [:D]

Jeg gleder meg utrolig til å se babyen vår, nyte fridagene og gå masse tur. Jeg er heller ingen treningsnarkoman, og har vært litt overvektig så nå har jeg veldig lyst til å klare å gjøre noe med den saken. Jeg har ligget over 80 kg (er 1.76m så det er godt fordelt, men likevel!!). men før jeg ble gravid var jeg nede i 78 kg og da kjøpte jeg meg en ny dongeribukse, den har jeg som mål å komme opp i. Heldigvis gikk jeg ned 10 kg i begynnelsen av svangerskapet (selv om det ikke var den ideelle måten å gå ned på, rett og slett et helvete..) så til nå har jeg lagt på meg ca 13 kg, håper jeg klarer å holde meg til 15 kg for da har jeg en mulighet til å ligge under 80 etter fødselen. Med de 2 andre ungene mine ammet jeg ikke så lenge, har jo hørt at det skal hjelpe på vekttap så det kommer jeg til å gjøre lenger (hvis jeg kan da!).

Gleder meg til å dulle med den lille skjønne babyen vår!

gleder meg så ubeskrivelig til alt[:D]
for det første nå, skal bli godt og bli ferdig og få det lille nurket i armene....tenk så ubeskrivelig følse det blir, klarer nesten ikke vente (må nok smøre seg med tålmodighet i 2mnd til[&:]...)

skal begynne på barnerommet neste uke, så bare det blir en stor glede i seg selv[:)]

Back
Topp