Hva gleder dere dere til mest etter fødsel?

Egentlig ikke noe spesielt jeg gleder meg til, forutenom og få lille i mine armer såklart :) Hehe.. Det vi ikke kan spise liker jeg ikke uansett :P Gleder meg litt kanskje, til og begynne og gå ned i vekt etter fødsel :D

Ååh jeg leder meg til jeg kan legge meg i et badekar med glovarmt vann, aromaoljer mens jeg nyter et glass med hvit vin og en bolle med oppkuttet frukt. <3

Ellers så gleder jeg meg til å kunne spise spekemat, myke oster igjen. :-) og ikke minst gravlaks.

Hvitvin, spekeskinke og røkelaks <3

Sent from my HTC One X+ using BV Forum mobile app

Som de fleste andre her; spekemat og myke oster og rødvin!
Øl og, men finnes mye øl uten alkohol, så der klarer jeg meg fint i grunn :)
Og etter en debatt på facebookgruppa så har jeg fått vite at jeg kan spise gilde sin salami, så kanskje det kan døyve suget etter spekeskinke enn så lenge :)
Deretter er det nok det å bli kvitt hormonene jeg gleder meg aller mest til! Bør jo nesten bare stenge meg inne frem til de kan holdes nogenlunde i sjakk :p
Jeg savner også intimiteten med kjæresten..

Men derimot nyter jeg friheten og spontaniteten jeg har nå så lenge jeg kan :)

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Å ligge på magen!!!!!! Jeg går nesten ikke sove i annen stilling og nå begynner det å bli umulig.

Slippe å stå opp 10 ganger om natten for å tisse;)
Ellers gleder jeg mye til å være meg selv igjen(kroppmessig) Spise uten å bli tungpusten. Bevege fritt. Så klart masse kos og tid med storebror og lille babyen:)

kom på en ting til, og det er nesten det jeg gleder meg aller aller mest til. Å kunne gi pusene mine nuss igjen. Spesielt Spike. Jeg og Spike har en greie på at han kommer med ansiktet sitt, også skal jeg nusse han oppå hodet. Reagerer jeg ikke, så henter han faktisk ansiktet mitt ned med labben sin. Nå har jeg ikke nussa han siden 8. februar av frykt for toxoplasmose. Og det er faktisk en ting jeg virkelig lengter etter.

Gleder meg mest til å få kroppen min for meg selv igjen, kunne pynte seg og føle seg fresh etter mange mnd med stor mage! Gleder meg også til den umåtelige stoltheten man føler når man er kommet hjem med skatten som man har bært på i 9 mnd, og til å kunne nyte et glass rød/hvitvin ilag med gode venner!

Jeg gleder meg til spekemat, og Baileys!!! Jeg har såååå lyst på iskaffe med Baileys at jeg nesten døøør :P Er sikkert fordi den ikke finnes alkoholfri :P hehehe

Jeg gleder meg til spekemat, og Baileys!!! Jeg har såååå lyst på iskaffe med Baileys at jeg nesten døøør :p Er sikkert fordi den ikke finnes alkoholfri :p hehehe

Samme her, bare med Irish coffee!! Saaaavn.... :p

Back
Topp