Hva gleder dere dere til mest etter fødsel?

Frosk

Glad i forumet
Oktobermirakler 2013
Jeg gleder meg mest til å spise salami/spekeskinke, ta en øl/ett glass hvitvin og ha sex igjen! Haha! Og til jeg skal begynne å trene!! :)

Vel, etter fødsel- tilbringe tid med nurket seff,doh:P:D

Men skjønner du mente andre ting utover det,så skal ikke være barnslig:D

Vel,sex har vi jo nå og...men det å være friere i sengen da kanskje:D haha

Vel, etter fødsel- tilbringe tid med nurket seff,doh:P:D

Men skjønner du mente andre ting utover det,så skal ikke være barnslig:D

Vel,sex har vi jo nå og...men det å være friere i sengen da kanskje:D haha
Haha,mente ting utenom babyen ja :p vi har ikke sex, jeg er jo innlagt med sengeleie, og med forbud mot orgasme og med pleiere som bare løper inn uten å banke på, stopper det av seg selv :p trodde aldri jeg skulle savne det så! :p

Haha,mente ting utenom babyen ja :p vi har ikke sex, jeg er jo innlagt med sengeleie, og med forbud mot orgasme og med pleiere som bare løper inn uten å banke på, stopper det av seg selv :p trodde aldri jeg skulle savne det så! :p

Ja, jeg leste det. Huff...går det bra da? :)

Skjønner godt du savner det jeg!

Gleder meg til spekeskinke og øøøøøl ;) Og på å bli kvitt gravidplager som kvalme/svimmelhet og halsbrann!! ;)

Gleder meg til spekeskinke og øøøøøl ;) Og på å bli kvitt gravidplager som kvalme/svimmelhet og halsbrann!! ;)

Halsbrann ja..ikke merket noe til gjennom hele svangerskapet. Men i går kveld/natt var det bad..men i dag helt fin igjen...

Gleder meg til å kunne ri hesten min igjen!! ❤
Også til å drikke vin, og kunne ta en røyk :)
Men best av alt blir det å kunne ri!! :D
Og gå lange turer i skogen med hunden :)

Jeg savner svært lite eller ingenting jeg... Er vel bare sånn.

Spekemat spiser jeg nå...

å holde babyen vår, og ikke minst ha kroppen tilbake for bare meg selv :P haha.. OG at da er fødselen og RIENE over! (hvertfall frem til etterrier) :P:)

Jeg gleder meg til å kunne gjøre ting jeg ikke klarer nå, som å ri igjen, dykke, klare å være aktiv uten å føle at jeg ikke får puste :) Kunne spise røkelaks, roastbiff og spekemat! Skal ha meg noen kongefrokoster i november ja :)

Til frokost på føden skal jeg hvertfall ha salami eller fårepølse på skiven :P !!
Gleder meg til vin og øl! Være sjef over min egen kropp igjen. Sommerform 2014 :P!

GLEDER meg til å ha mer energi og tålmodighet til gutten min, kan nesten ikke vente :-) vi skal hvertfall ha en skikkelig mamma- sønn kosedag så fort det lar seg gjøre:-)

ellers er jeg ekstremt glad i spekemat så gleder meg virkelig til å spise det igjen :-) alkohol drikker vi egentlig veldig lite av, men nå har jeg plutselig fått veldig lyst på alt jeg ikke skal ha hehe så en kald øl og et glass vin gleder jeg meg også til :-)

og å klare å gå tur igjen :-) ble mye det her hehe

Gleder meg til mange ting. Det å få igjen en kropp som fungerer normalt er høyest på lista. Da skal jeg fyke laaaange turer i skog og mark, jogge og trene hard styrke! Jeg skal drikke rødvin til maten og nyte et glass i badekaret :) jeg skal proppe meg med spekemat og blå oster, masse blå oster! Og chevre <3

Gleder meg til tung styrketrening!! Og lange turer på rulleski! Og lange løpeturer! Og spekeskinke og ubegrensa mengder kaffe ;) Ellers synes jeg det er ganske så koselig å gå gravid, så nyter det mens jeg kan :)

Jeg synes kulen på magen er veldig fysisk i veien for mange ting, gleder meg til å kunne bøye, tøye, løpe etter storebror, snu meg i senga, sove på magen, plukke opp ting....... u name it! Dette med maten er ikke så nøye, det oppdaget jeg sist ;) Jeg hadde store planer om å ha et herremåltid med ost, vin og spekemat rett etter hjemkomst fra sykehuset, men jeg gav totalt blaffen om det i lange tider!

Back
Topp