Hva gleder dere dere mest til....

Ballettien

Glad i forumet
Mailykke 2018
når baby er født? Sånn bortsett fra lille baby, selvfølgelig [emoji16][emoji173]️

Jeg gleder meg ubeskrivelig til å
- bli kvitt halsbrannen som terroriserer meg dag og natt
- kunne spise og drikke det man har lyst på uten å brenne opp innvendig.
- kunne sove på rygg, mage og høyresiden igjen
- slippe å grue seg til fødsel
- kunne bevege seg normalt, være litt i aktivitet
- ikke være bekymret for blodtrykk/svangerskapsforgiftning lenger.
- slippe å ta urinprøver til hver kontroll

-Jeg gleder meg til å trene styrke og få tilbake kroppen min[emoji1305]
- jeg gleder meg til å ligge på magen, og generelt ligge uten smerten. Og ikke ha mer bekkensmerter, ribbessmerter, og magesmerter.
-gleeeeeeder meg til spekeskinke, muggost og et glass vin.
-ha energi igjen og kunne gjøre normale ting igjen uten å måtte ta pauser. (Få tilbake ADHDn min ikke bare i hodet men i kroppen også[emoji85][emoji12])
-slippe å føle seg som en forsøkskanin som må ha kontroller hele tiden.
-å ha smerter i kroppen som jeg vet hva kommer av og ikke bekymre meg for at det er noe hver gang jeg har vondt.
-gleder meg masse til å slippe å ha sosialangst og kunne gjøre sosiale ting igjen uten å måtte manne meg opp.

- Gleder meg til å kunne spise alt som ikke er anbefalt under graviditeten :p
- Gleder meg til å kunne sove på magen.
- Gleder meg til å kunne ta på meg noe annet enn de samme joggebuksene hver dag.
- Gleder meg til å kunne nyte ett glass vin.
- Gleder meg til å forhåptenligvis ha mer energi til storesøster igjen
- Gleder meg til mange lange trilleturer i en forhåpenligvis lang og fin sommer :)
- Gleder meg til å bli kvitt bekkenplagene

når baby er født? Sånn bortsett fra lille baby, selvfølgelig [emoji16][emoji173]️

Jeg gleder meg ubeskrivelig til å
- bli kvitt halsbrannen som terroriserer meg dag og natt
- kunne spise og drikke det man har lyst på uten å brenne opp innvendig.
- kunne sove på rygg, mage og høyresiden igjen
- slippe å grue seg til fødsel
- kunne bevege seg normalt, være litt i aktivitet
- ikke være bekymret for blodtrykk/svangerskapsforgiftning lenger.
- slippe å ta urinprøver til hver kontroll

Kan man ikke sove på høyre side? :confused:

* Å kunne sove på magen
* Spise det jeg selv ønsker, samt drikke melk (kræsjer med svangerskapsdiabetes)
* Slippe å måle meg til måltidene og slippe å sette insulin
* Å få sexlysten tilbake
* Slippe halsbrann
* Klare å holde ett annet tempo enn jeg gjør nå
* Gjøre husarbeid uten å må ha maaaaange pauser fordi det er vondt i ryggen, bekkenet eller at kynnerene kommer
* Ikke minst lukte på og bli kjent med mirakelet vårt [emoji7]

Jo det kan man! Er gammel vitenskap at man ikke skal sove på rygg og høyre side. Blodgjennomstrømningen til morkaka er absolutt best når du ligger på venstre side, men det er ikke farlig å ligge på verken rygg eller høyre side.
WSS.

Men, jeg plages veldig med halsbrann, og det blir mange ganger verre om jeg ligger på høyre side, så det utgår for min del. Kan heller ikke ligge flatt på rygg lengre.

Det jeg gleder meg mest til er å sove godt om natta og slippe å våkne av smerter i skuldre og hofter fordi det er så ømt :(

På en god nummer to kommer det å kunne bevege meg, bøye meg og kle på meg uten så mye hassle.

WSS.

Men, jeg plages veldig med halsbrann, og det blir mange ganger verre om jeg ligger på høyre side, så det utgår for min del. Kan heller ikke ligge flatt på rygg lengre.

Ja, det er pga halsbrannen her også, ikke for noen annen grunn. Sikkert noe som presser på magesekk/spiserør når jeg ligger på den siden [emoji85]

Gleder meg til å bli kvitt kvalmen, få kroppen igjen uten vondter, energi til de barna vi har fra før, slippe å springe på do hele veien, slippe alt vannet i kroppen, sove bedre, få ting gjort uten å måtte be andre om hjelp pga formen, slippe å lure på når/hvordan fødsel skjer... Kose mye med baby [emoji178]

Våknet kl 06 i morges etter å ha sovet EN HEL NATT!!! Omg, jeg føler meg som et helt nytt menneske. Ømheten og smertene i hofter og skuldre er borte, og jeg føler meg smidig i kroppen. HALLELUJA - for en ubeskrivelig deilig følelse!!

Våknet kl 06 i morges etter å ha sovet EN HEL NATT!!! Omg, jeg føler meg som et helt nytt menneske. Ømheten og smertene i hofter og skuldre er borte, og jeg føler meg smidig i kroppen. HALLELUJA - for en ubeskrivelig deilig følelse!!
Herlig[emoji173]️ Ja jeg også våknet 5:30 og hadde sovet hele natta! Mange måneder siden det skjedde sist... Heldige vi denne helgen [emoji6]

WSS.

Dette gjelder meg også. Kan kun ligge med hode høyt på rygg og litt på venstre side. Ellers er halsbrann så heftig at jeg gulper eller kaster opp.

* Gleder meg til å se hvordan den kommende storebroren blir som storebror [emoji170]

* Gleder meg til trilleturer

* Gleder meg til sommerferien, hvor vi skal bli godt kjent med lillesøster siden alle er hjemme (samboeren og storebror ferie fra jobb og barnehage)

Back
Topp