Hva gjorde du for å prøve å starte fødselen selv?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Irene
  • Opprettet Opprettet
Kanel, gåturer, akupunktur, bitter lemon, grøt, humpete gåturer, tøying hos gyn flere ganger.. Ble satt igang 14 dager etter termin..

Gjorde ingenting før menstermindagen. Bygget snøhule og hadde sex. Funka:)

Prøvde alt vi og. Sex, kanel, varme kluter på brystene, etc. Ikkeno hjalp. Lille kom dagen ingen hadde tippet han skulle komme faktisk *ler*

Med førstemann så vasket jeg hus, gikk trapper, kjørte over humper, spiste kanel ++++ - gutten kom på overtid

Med lillesøster tok jeg det heeeelt med ro. Var en tur på modningsakupunktur i uke 37. Rakk ikke time nr 2 og 3 ;) Frøkna kom noen dager før termin

Sex, gå tur og stripping. Ingenting funka.

Gå tur ( en fot på fortau og en i veien for å få mest mulig ujevnt haha)
Humpete tur
Trapper
Sex
Kanel
...husker ikke alt da det er over 8 år siden men husker jeg var drittlei og mere til.. Det som hjalp var to runder med strekk hos gynekologen og mye gåing.

Riene startet 5 minutter etter sex. :p Men var en uke på overtid, så det var nok bare den siste "dytten" for å få det i gang. :D

Sex. Fungerte litt for godt, riene startet et kvarter etterpå hele tre uker før termin :p

Beiset og malt verandaen. Fungerte ikke:p
Ble satt igang 4 dager over.

Fikk beskjed om å slappe av da, og at evnt ha sex kan hjelpe. Men da er man vel avhengig av å være moden først.

Prøvde vel sex, ananas og kanel (fra butikk og fra helsekost), gå tur og trapper - uten at det hadde noen effekt

Det startet derimot rett etter at jeg spiste en hinsides spicy wok. Mulig at det var tilfeldig, men velger å tro at det hjalp ;)

Back
Topp