Hva gjorde du for å prøve å starte fødselen selv?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Irene
  • Opprettet Opprettet
Ingenting.

Sex
Kanel
Ananas
Humpete biltur
Lang gåtur i ujevnt terreng m/bakker
Vaske hus
Gå i trapper
Minimalt med aktivitet

Nei, det hjalp ikke!!

Sex
Kanel
Ananas
Humpete biltur
Lang gåtur i ujevnt terreng m/bakker
Vaske hus
Gå i trapper
Minimalt med aktivitet

Nei, det hjalp ikke!!

Signerer denne!!! Prøvde alt ;o ene kvelden var jeg så lei at jeg gikk ut og HOPPET bortover veien, haha! Gikk 12 dager på overtid og ble satt igang -.-

Sex, akupunktur, gå turer og satt på gymball :p Det hjalp, men kun fordi babyen var klar

Ingenting egentlig, men hadde dilla på kanelboller og de sier kanel starter fødsel, men jeg vet ikke :P Fødte på termin :)

Vi hadde sex, og det funket supert! Riene var i gang rett etterpå. Det var noen dager over termin da, så jeg var sikkert ganske moden allerede :)

Med førstemann spiste jeg sterk mat. Fungerte.

Med andre mann ikke noe.

Med tredje nå. Prøvd alt. Til og med avtalt viktige møter etc. for å måtte avlyse de da fødsel alltid kommer ubeleilig.

Absolutt ingenting, som legen som tok sist ul på meg sa "vi kan ikke være 100% sikre på termin, men hun kommer når hun kommer"

Med eldste løp jeg i trapper, vasket vinduer og spiste kanel. Dagen etter at jeg gjorde alt det ble han født.

Med yngste tok jeg bare akupunktur. Funket som bare det. :)

Gav mannen lov til å ta seg et lite glass cognac :P
Hadde sex 2 dager før.
Og spiste rømmegrøt uten kanel dagen før.

Sex! Det som fungerte var å gå til fots på sightseeing i nabobyen en hel dag med bekkenløsning og alt. Fødselen startet morgenen etter :)

Kanel og bringebærblad, og gikk litt turer. Og litt sex, men det må man visstnok ha masse av for at det.skal hjelpe så :P Ingenting av det andre som hjalp heller, begge kom over ei uke over termin

Back
Topp