Hva gjorde dere den PP du ble gravid?

ØnsketOmEnTil

Glad i forumet
Julistrålene 2025 ♡
Maiskolbene 2023 :-)
Litt gøy å høre hva dere andre prøvere gjorde eller gjorde annerledes den PP hvor spiren satt?
Selv så har vi prøvd mange forskjellige "kjerringråd" uten å lykkes, som concive plus, ananans i dpo-land, ligge med bena høyt. Den mnd det nå klaffet for oss så hadde vi begge begynt på multivitamin. Spiren ble også unnfanget på ferie i USA. Hadde sett en del tiktoker fra TTC i USA med tips om å prøve Mucinex og Pre-seed. Så vi gjorde dette og da satt lille spiren :Heartred Kan jo selvfølgelig være helt tilfeldig også :hilarious:

Regnet it EL ca 9 oktober så regnet ikke med att det skulle klaffe denne mnd siden jeg og barna dro bort 6-13 oktober :) så var vel rett å slett att «vi ikke prøvde» som gjorde det sikkert. Koste oss såklart kvelden før vi dro bort og de sier jo att de kan overleve inntil 5 døgn. Så tipper det blir jente nr 4(5) :)

Tok folsyre, Q10 og ellers levde som normalt :) (Og gjorde ivf såklart). Veldig fornøyd med at det satt på første, for de hormonene gjorde meg litt crazy :laughing002

Gjorde faktisk mindre enn i de andre syklusene :hilarious: Var på en mini bilferie (sov i bil) så ble lagt bare 1 aksje den helga, og EL var mandag hektisk uke så vi fikk ikke lagt en eneste aksje på/like etter antatt EL heller… 4+6 idag❤️

Vi hadde en runde på sofaen en kveld og kvelden etters spurte jeg om litt kos på rumpa :hilarious: "Sånt blir det bare unger av" sa gubben og jaggu hadde han rett!

Last edited:
Hadde aksjelegging alle dager fra cd 6 - cd 14 (unntatt cd 11). Testet ikke etter EL, men basert på symptomer var den på cd 15.

Hadde mistet troen pga kort lutealfase (6-7 dager), så stresset ikke med å treffe EL denne gangen. Burde sikkert lagt inn en aksje ved EL, men de ble med 2 og 6 dager før:p

Last edited:
Ananas og seed cycling :wtf:

Back
Topp