Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, kanskje vi også må prøve detVi bedrev oppussing
Hva et vitex? Hører mange som gir opp, og blir gravid. Klarer liksom ikke helt å gi oppDen første gangen: ga opp, slutta med alle remedier, sex natten samme dag som EL (altså etter selve EL)
Den andre gangen: Vitex, sex på morgenen-EL på kvelden.
Hva et vitex? Hører mange som gir opp, og blir gravid. Klarer liksom ikke helt å gi opp
Da er vi to! Snakka med gyn om det og han sa det derr var bare tull og ren tilfeldighet. Man hørte bare mye oftere om det for det var en «solskinnshistorie» og at man uansett hadde blitt gravid den måneden.Har null tro på å at å gi opp og å "ikke stresse" er noe grunn for at man blir gravid. Hadde prøvd i 4 mnd, var 23 år og rimelig utålmodig. Hadde nok blitt gravid uansett den mnd.
Har ikke satt meg så veldig inn i Vitex, bare hørte det skulle være bra. Mest for de med litt syklussurr, tror jeg.
HeheHaha, kanskje vi også må prøve det
Synes du lakrisrot fungerte for å få bukt med lang syklus? Og hvordan synes du vitex’en fungerte?Jeg har vært like stresset og opptatt av å få barn begge gangene jeg er blitt gravid. Denne gangen tok jeg lakrisrot fra dag 3-7 (for å få bukt med lange sykler), vitex fram til positiv test (kort lutealfase), omega 3 fordi jeg alltid tar det og folsyre fordi det er anbefalt. I tillegg hadde vi sex annenhver dag hele siste uken før eggløsning.
Synes lakrisfor fungerte bra. Gikk fra å ha en syklus på rundt 42-44 dager til 34. Bra for meg! Vitex er jeg mer usikker på. Synes lutealfasen ble på rundt 12 dager uansett. Heldigvis var det nok Siden den må bestilles fra utlandet hadde jeg nok droppet den hvis jeg skulle prøvd igjen.Synes du lakrisrot fungerte for å få bukt med lang syklus? Og hvordan synes du vitex’en fungerte?
Har lest meg opp på det, men finner ingenting om at det skal ha noe å si for syklus osvSynes lakrisfor fungerte bra. Gikk fra å ha en syklus på rundt 42-44 dager til 34. Bra for meg! Vitex er jeg mer usikker på. Synes lutealfasen ble på rundt 12 dager uansett. Heldigvis var det nok Siden den må bestilles fra utlandet hadde jeg nok droppet den hvis jeg skulle prøvd igjen.