Hva gjorde at dere testa dere?

Søstra mi hadde nettopp tatt positiv test, og viste at jeg var på etterskudd med mensen. Hun kjøpte test og jeg fikk ikke dra hjem før jeg hadde testa.. Nå har vi termin med 2 dagers mellomrom :))

Nyttårslykke<3

Søstra mi hadde nettopp tatt positiv test, og viste at jeg var på etterskudd med mensen. Hun kjøpte test og jeg fikk ikke dra hjem før jeg hadde testa.. Nå har vi termin med 2 dagers mellomrom :))

Nyttårslykke<3
Så koselig :)

Brukte LadyComp for å tempe meg etter at jeg slutta på pilla 11.april. Tempen varierte veldig, trodde det var pga nattevakter, men når jeg fikk vondt i korsryggen over flere dager og ble trøtt midt på dagen måtte jeg teste. Iflg FertilityFriend fikk jeg positiv test på 6 dpo den 12.mai, men noe usikker om det stemmer. Forrige gang vi prøvde hadde jeg pp på 84 og 110 dager før positiv test etter 7mnd, så hadde trodd det tok lengre tid..

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Sluttet med p-piller i slutten av mars. Fikk ikke mensen som planlagt etter dette, testet dagen etter forventet mens. Da kom det et veeeldig uklart kryss, testet igjen dagen etter med et mye sterkere kryss. 3 dager senere brukte jeg en digital test som viste 1-2 uker =) Utrolig heldig som ble gravid på første eggløsning!

Tok test for å kunne bekrefte at eg ikke var gravid slik at eg kunne begynne på ny tablettkur for å prøve å bli gravid. Har prøvd siden april i fjor

Nyttårslykke<3
Så morsomt da!:-)

Så koselig :-)

Nyttårslykke<3

Back
Topp