Hva gjorde at dere testa dere?

Overrasket<3

Betatt av forumet
Januarskatter 2015
Sensommerbarna 2016
Uteblitt mens, symptomer, eller prøvere som ventet i spenning?

Her bestemte vi oss for at vi ønsket en til. Testet negativt to ganger med strimler. Så bestemte jeg meg for å ta en CB etter at jeg hadde mange symptomer som var uenige med de strimlene. Den var positiv gitt! :)

Jeg følte meg rar på bursdagen til samboeren min. Så da tenkte jeg at jeg tester på denne dagen isteden for å drøye det;p og det resulterte i en veldig fin bursdagspresang;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi fant ut at vi skulle prøve! Hadde aldri trodd at det skulle klaffe på første forsøk!!
Merket ganske fort endringer, ømme brystvorter, og strekking stikking i magen!! Ene dagen var stikkigen så intens at eg tenkte i dag skal eg ta en test!! Og den va som eg trodde etter symptomene å bedømme positiv!!

Prøvde og klaffa på 3pp og når mensen var 6 dager for sen testa vi:)

<3 venter et vinterbarn <3

Utålmodig. :P Har ikke hatt ordentlige eggløsninger.. så har ofte fått mens på 5...6...7...8 dpo. Så når jeg da var kommet til 10 dpo, klarte jeg ikke holde meg mer :) 10 dpo var den negativ da, skyggestrek på kvelden 10 dpo :)

Vi har prøvd, så 4 dager etter forventet mens tok jeg en test :D

Last edited:
Testet på IKM for visste det ville bli litt alkohol i helgen, men negativ test. Men siden ikke TR kom på lørdagen torde jeg ikke å ta noe. Når vi kom hjem på mandagen måtte jeg bare teste, POSITIV <3

Jeg var så dårlig på jobben, hadde nattevaktsuke. Ble svimmel og kvalm og følte meg ikke som meg selv. Bestemte da dagen før forventet mens å ta test CB og den var svakt positiv. Kjøpte digital dagen etter og der sto der GRAVID. Og det overrasket meg ikke da;). He he. Vi har prøvd til og fra i 2 år, så jeg trodde det aldri skulle skje, men nå sitter den og må sitte frem til januar❤️

Jeg følte meg rar på bursdagen til samboeren min. Så da tenkte jeg at jeg tester på denne dagen isteden for å drøye det;p og det resulterte i en veldig fin bursdagspresang;)

Så koselig da :) Må være verdens fineste presang :)
Morsomt å høre hvor forskjellige gravidsymptomer man kan ha :)

Sluttet på p-plaster 7 mars, hadde bortfallsblødning rett etter dette.. Så hadde jeg ikke fått mens igjen den 16.april, så da var det bare å teste! Gikk raskt fra vi bestemte oss til den satt gitt :) Håper bare den sitter godt til i januar :)

Sluttet på p-plaster 7 mars, hadde bortfallsblødning rett etter dette.. Så hadde jeg ikke fått mens igjen den 16.april, så da var det bare å teste! Gikk raskt fra vi bestemte oss til den satt gitt :) Håper bare den sitter godt til i januar :)

Oj! Det var veldig kjapt med tanke på plasteret da :)
Den satt på første forsøk her også, men jeg hadde ikke gått på prevansjon ;)

Hadde mens 29.mars. Tok ut spiralen 9.april. 12-13april hadde jeg el.
23.april tok jeg en test. Helt blank. Fikk noen hint i løpet av dagen at jeg var mulig gravid som skikkelig gråte anfall på kvelden. Tok da ny test 24.april som var svaaaakt positiv :)

Var veldig spesiell morgen. Jeg tok testen samtidig som fem unger gjorde seg klar til skole og barnehage. Og jeg trodde testen var negativ mens samboer så streken.
Ungene skjønte heldigvis ikke noe da :)

Gutt 2005
Jente 2005
Gutt 2008

-Bonusbarna 2002&2006-

<3 <3 Spire Januar 2015 <3 <3

Samme som her da, bare at jeg ikke på pillen ;) sluttet i slutten av mars på den!!

Termin: 5.jan

❤️min første❤️

Har prøvd på nr to i noen mnd og testet 3 dager før jeg ventet mensen og fikk positiv. Både doc morris og digital! Jippi :D

❤Jente Juli 2013❤
❤Termin 2. januar 2015❤

Hadde prøvd i 13 mnd, så her var det tolmodigheten som tok slutt og fikk meg til å teste. Testa positivt 9 dpo og 10 dpo tok jeg digital som sa gravid 1-2:)

TR kom ikke og fikk masse kviser i pannen. så tilfeldigvis en reklame om graviditetstester og tenkte jeg burde ta en! Var et stort sjokk når den var positiv og nå har jeg veldig dårlig samvittighet siden jeg drakk dagen før forventet TR... Men håper alt går bra! Vi har ikke vært prøvere så har ikke gått helt opp for noen av oss enda, men er utrolig å skulle bli foreldre!

Back
Topp