Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Har lyst til å pusse ned og male lekegrinda... meeen.. sliten og kommer liksom ikke igang.. kanskje imorra.. (tar jo noen dager iom det er flere strøk)
Det eneste som mangler her er å re senga hans, skal gjøre det i morgen kanskje. Venter med å bære den inn på rommet vårt til vi kommer tilbake fra sykehuset pga plass. Så mangler jeg også å få vugga i hus og re den, det skjer som første ting etter påske :-D
lage bedside evt kjøpe (som jeg ikke har råa til)
evt kjøpe babycall - usikker på behov
bli mentalt klar for det.. vil ha han ut pga vond kropp meen!
pakke fødebag - til meg selv og sambo
skjekke om vogna får plass i bilen vi bruker mest .. hehe
Re opp senga hennes , men pga innekattene er det greit å vente så lenge så mulig så de ikke legger seg i sengetøyet til mini. For akkurat nå klarer jeg ikke å si nei når de vil ligge i senga mi Så tenkte jeg å få kokt opp flasker og smokker sånn tilfelle, men det må også tas nærmest mulig termin.
Hehe, merker at det er tredje mann på vei her. Har aldri tatt det sånn med ro før. Men har en del ting jeg skulle ønske jeg var ferdig med.
Pakke fødebag til meg og mannen
Kjøpe ny bil
Bygge seng til mellomste og kraftig rydde rommet til de to guttene jeg allerede har.
Fått gått gjennom de seks eskene som står i stua med gamle skolebøker/barndomsbøker og blader
Og fått sjekket hvorfor jeg enda ikke har fått brev fra NAV om godkjent foreldrepengesøknad
Kjøpe vogn
Male ferdig kjellergang
Ordne stelleplassen ferdig
Re opp seng og vugge
Kjøpe noe mer klær
Vaske babydynene
Vaske babytøyet ferdig - hat en del igjen.
Og sånn urealistisk:
Pusse opp kjøkkenet
Bli ferdig med oppussingen på soverommene - mangler lister og foringer og litt sånn.
Bli ferdig med oppussingen i stua
Rydde garasjen
Legge ny drenering rundt huset
Sette inn nye vinduer i kjelleren.
:-D
Blir aldri ferdig eller klar til baby uansett, er alltid noe man vil eller må gjøre
Har spart en del ting til etter påske re opp sengen, vuggen og vognen, organisere stellebordet og lage uro og vognpynt ellers er vi klare, 36+5 i dag så har ennå god tid :-D
Stortsett klar med alt. Bare re opp senga, det gjør jeg når vi kommer hjem så den ikke blir full av støv (er bare 36+5) Og så skal jeg vaske og organisere litt I huset ( men det må jeg sikkert gjøre 2-3 ganger før han kommer he he) Og lage et "survival kit" til storebror som er altfor altfor avhengig av meg. Gruer meg til å være borte...
Må ta opp sprinkelseng, lekegrind og badebalje fra boden har vugge som er ferdig redd opp som vi tenkte å ha på rommet vårt også setter vi sprinkelsenga på lillegutt sitt rom.
Har bakt en runde med kanelboller, skal få bakt en runde til + rundstykker.
Også mangler hodeleie her også. Håper at det er på plass etter lørdag
Sy ferdig babyredet og kjøpe bilstol. Så må vi sjekke om vi har nok klær!! Tror det er litt for lite foreløpig, og ikke er alt vasket heller. Fødebagen må pakkes og noen bleier bør vi nok ha. Men har ikke termin før 28. april, så har nok god tid enda!