hva gjør

baby i magen2

Gift med forumet
april jentene på i kveld da??
eg skla snart lage eplekake, mmm..

da har du jobben,vist det er mange klær som trengs merka..

jeg skal ned å forhånds stemme med samboer å foreldrene mine i kveld[:D] også blir det kina mat i kveld[:)]

Eplekake hørtes godt ut[;)]
Her gjør vi ikke stort, har vært ute i dag, laget bål og grilla pølser.I kveld blir det fotballkamp og sofatjeneste[:)]

kina mat hørtes godt ut[:)] høres ut som du har hatt ein koselig dag ute me bål og pølser.. no er kaka i ovnen så da er det bare å vente på at den blir ferdig så skal resten av kvelden tilbringes i sofaen, me fotball og litt ant på tv.. deilig me søndager altså[:)]

ORIGINAL: mamsiapril

Her har me forflytta oss frå Hardanger til Asker i dag..!! Sambo skal på kurs og eg er berre med..!! Hotell i 3 dagar.!! Håpe eg finn noko å gjera på desse dagane.:!! Heldigvis er været fint.!!

så koselig da, får håpe været holder seg og du koser deg masse..

Her skal vi til naboen på kaffe nå, mens oldemor passer lillegutt. Men eplekake hørtes aldeles nydelig ut nå "baby i magen2"! [:D]

idag har vi vært å spist middag hos foreldrene mine. Så reiste vi til svigers å koste oss ute på altanen med kaffe og skoleboller. Idag har d vært skikkelig fint vær,så fått litt farge på kroppen idag ja. Nå Har jo lillemor sovnet,så sambo og jg skal bare kose oss på sofaen å glo på tven resten av kvelden,er jo snart robinson nå=)

Har spist middag med en venninne og skal straks slappe av i sofaen. Er faktisk helt utslitt. Også har jeg merket at magen har begynt å vokse[:)]

ORIGINAL: Nnem

Har spist middag med en venninne og skal straks slappe av i sofaen. Er faktisk helt utslitt. Også har jeg merket at magen har begynt å vokse[:)]

så koselig da med både middag og mage[:)]

Her i gården har det ikke skjedd så mye, må få ryddet litt til i morgen, for da kommer min farmor på besøk [:)] ellers er det fotball kamp på, og min samober ser fotball og spiller på internett, multi tasking er vel det det` kalles[;)]

ORIGINAL: baby i magen2

ORIGINAL: Nnem

så koselig da med både middag og mage[:)]

Ja, kjempe koselig. La merke til magen i dag[:)]

Jeg er sliten etter helga og skal gå å sove strax[:)]

jeg ser på reprisen av valgkampsendinga på nyhetskanalen og koser meg med kjeks og gulost. gleder meg til valget i morgen, syns det er så spennende

Jeg sitter i en stol og ser ut i lufta og er kvalm [:'(]

ORIGINAL: irisak

Jeg sitter i en stol og ser ut i lufta og er kvalm [:'(]

samme her..

Back
Topp