hva gjør vondt......???

Eflisabeth

Betatt av forumet
hva er det som gjør vondt under fødselen?[:@]

Alt..hehe!!!!
da e vel opnings riene som er verst..

Jepp, det er åpningsriene ja. Alt etter det er ikke så ille.
Klem

det er bra... er så redd for trykkingen jeg....[:)]
at noe så stort skal ut av et så lite hull.. det bare må gå galt det.....

Åpningsriene!!!!!!!!!!!!!

Var vel pressriene husker ikke helt. Ble veldig inntenst på slutten siden jeg ble satt i gang så jeg vr litt rusa på lystgass [:D]

ORIGINAL: homma

Jeg sier pressriene,men det er vel forskjellig fra person til person.

Jepp, enig der, jeg synest pressriene var værst, åpningsfasen så virka liksom lystgassen litt da...
Men så er jo det de som varer kortest også da....oftest ivertfall!!!
Det er vondt å føde barn,men det er ikke noe å være redd for.
Av en eller annen grunn så er vi kvinner født til å takle dette, og det er helt utrolig hvor fort man glemmer...
Ingenting å grue seg for!!!!

jeg mener pressriene var verst...men det er så forskjellig fra person til person...

syns de to siste pressene var værst jeg.. riene husker jeg faktisk ikke noe til idag:p

Åpningsriene, for da vet du ikke hvor lenge det er igjen. Når du kan begynne å presse vet du at du snart er ferdig. Uansett er det ikke noe å grue seg til. Du har gått 9 mnd og forbredt deg, og når fødselen starter er kroppen klar (selv om du ikke tror du er det). Jeg gruer meg ikke til fødselen denne gangen, men har jo nesten 5 mnd igjen....

Åpningsriene!

For meg var åpningsriene verst. Alle sier det skal være så jævlig vondt å føde et barn, for meg ble det mindre vondt enn jeg hadde forstilt meg.

Lykke til med fødselen:)

Mitt svar: PRESS-RIENE var det verste

Uten tvil åpningsriene.. når pressriene kommer, er det nå bare deilig å få kunne brukt kroppen til noe.
Klem og lykke til.(venter selv nr 5 i mai..)

Jeg er litt usikker egentlig.. Det var helt jævlig vondt da hun sto å pressa i åpninga.. Men selve pressriene var ikke så ille.. Åpningsriene var vonde, men ikke så  jeg trodde jeg skulle dø..

Åpningsriene var verst, pressriene var ikke vonde. Var bare deilig å endelig få lov og presse og kjenne at barnet forflytter seg nedover.

You must log in or register to reply here.
Back
Topp