Hva gjør vi?

Solhøi :)

Andre møte med forumet
Har ikke vært så aktiv her inne tidligere da jeg rett og slett ikke har hatt tid.. Men har vært innom og lest litt innimellom.. Har nå vært fullt sykemeldt den siste uka da bekkenet stoppet jobbingen, og det er kanskje greit.. Er 34 uker på vei og jobber i helsevesenet, så kjente det begynte og bli tungt.. Så det jeg lurer litt på er hva gjør dere? Jobber dere eller er dere hjemme, evt hva fyller dere dagene med?

Jeg ble fullt sykemeldt i dag, er 34 + 3. Så nå har jeg kun tenkt å slappe av og tusle hjemme å ordne litt småting til lisja kommer, selv om det meste heldigvis er klart :)

Jeg jobber som ped.leder på liten avd. Ble sykemeldt 100% i slutten av august. Dagene mine går til å ta det med ro

Jeg er i uke 33+6. Ble i forrige uke 50% sykemeldt, så da blir det bare noen få dager på jobben i uken.
Sist jeg jobbet 50% stilling så studerte jeg 100% i tillegg, så det er veldig uvant å ikke skulle bruke den resterende 50% tiden på noe spesielt!

Jeg studerer, og planen er å gjøre ferdig dette semesteret og ta 3 eksamener i mai/juni. Så dagene her BØR gå til lesing, er fare for at det gjerne ikke blir så mye av det når lille kommer.. men jeg sliter med motivasjonen. Er misunnelig på dere som er sykemeldte fra jobb, som slipper å ha noe hengende over dere og bare kan nyte den siste tiden. :-( Permisjonen for meg starter jo ikke før 4.juni, men da skal jeg vertfall kose meg hjemme til februar! :-)

Jeg jobber i skolen, så første dag etter jul bestemte jeg meg for å bli hjemmeværende 100% :-)
Følte meg ikke helt klar, men med en liten gutt som ligger godt ned i bekkenet klarte jeg ikke all denne gåingen hele dagen.
Og nå i ettertid er jeg så glad for det valget! Det er godt å kunne ta det med ro, og tenke litt på seg selv :-)
Er nå i uke 35, bare 5 igjen til termin!! :-)

Har heller ikkje vært så aktiv her til nå, men er nå sykemeldt ut svangerskapet, så har mer tid til sånt nå =) Er i uke 35, så nærmer seg med stormskritt!

Litt godt og få litt bedre til fremover og! Skal på kurs i morgen med jobben, men det er nok det siste jeg kommer til og gjøre også før permisjonen starter om ett par uker..

Finnes det noen bli kjent tråd her eller er den så lite oppdatert at vi burde ha en ny?

Jobber 100% og vel så det, begynner å bli tungt + at jeg har ikke energi til å ordne så mye fordi ettermiddagen og kvelder er fullt opp av de eldstes aktiviteter, så,jeg kjenner meg bittelitt stresset :)

Jeg jobber i hjemmesykepleien, men ble sykemeldt i uke 29 pga rygg og bekkenplager. Og nå er jeg 36 uker på vei, så nå er det ikke lenge igjen :) Dagene mine går til å være sammen med venninner som er i permisjon og til å hvile mest mulig :)

Studerer og har planer om å ta 3 eller 4 eksamener i mai/juni så prøver å få lest og gjort så mye som mulig nå før han lille kommer :)

Jobber 100 % i skole/SFO enda. Trives godt i jobben, så vil fortsette så lenge som mulig.
En time etter jeg har kommet hjem fra jobb sliter jeg veldig med å holde øynene oppe, men med en liten tur ut så er jeg våken igjen!

Blei sykemeldt forrige uke, og skulle begynne å jobbe igjenn bare etter noen dager for jeg var sm pga at jeg var så sliten. Men formen ble ikke noe bedre og bestemte meg for å være sm til permisjonen starter. Termin 16 mars, dagene går mye til soving og nettlesing. Helt hekta på å lese om babyen i magen, føler jeg ikke får nåkk av alt som står på nett :p

Blei sykemeldt forrige uke, og skulle begynne å jobbe igjenn bare etter noen dager for jeg var sm pga at jeg var så sliten. Men formen ble ikke noe bedre og bestemte meg for å være sm til permisjonen starter. Termin 16 mars, dagene går mye til soving og nettlesing. Helt hekta på å lese om babyen i magen, føler jeg ikke får nåkk av alt som står på nett :p

Lurt å spare på de kreftene du måtte ha!! Får tidsnok bruk for de!! =)

Ja, vi må bare sove oss opp vi som kan ;) er veldig glad alt er så å si i orden å jeg bare kan sove ut!! :)

Er ganske misunnelig på de som fremdeles sover godt! Her føler jeg meg som en hval hver gang jeg må snu meg, så er sjelden utsovet når jeg må opp på morgenen! Sist svangerskap va det mer avslappende når babyen endelig var ute =)

Back
Topp