Hva gjør vi i dag

Lillehjerte3

Betatt av forumet
Hva skal dere damer gjøre i dag?☺️ lastebilen min er på verksted så jeg har fri i dag, så tenkte å gjøre noe fornuftig her hjemme, å støvsuge campingvogna å SOVE!
 
Jeg er på plass på jobb
 
Jeg skal bare slappe av i Italia <3
 
Lang dag på jobb.
 
Kommet hjem fra nattevakt:)
Så nå skal jeg bare slappe av og muligens gjøre litt husarbeid. Har fri til tirsdag:D
 
Hadde planer om å vaske hus i dag. Men har så vondt i en muskel i nakke/skulder, så får se Ann om jeg orker.
 
Hva skal dere damer gjøre i dag?☺️ lastebilen min er på verksted så jeg har fri i dag, så tenkte å gjøre noe fornuftig her hjemme, å støvsuge campingvogna å SOVE!
Bor du i en campingvogn, eller mente du at du har den hjemme? :)

Jeg er på jobb.. Så skal jeg hente barna på skolen, så er det grilings :D woohoo!
 
Frøkna har spydd i hele natt og på morgenen i dag så jeg holder på å vaske gulv, bad, dyner, puter, overmadrasser og sengetøy. Hvorfor blir ungene alltid syke når gubben er på jobb?! Han kommer heldigvis hjem på lørdag og da skal jeg soooove!!
 
Jobb frem til nå, skal lage og spise mat, så blir det turn med treåringen, barne-tv, dusj og natta for frøkna. Så er det bena på bordet for mor! Har handlet inn chips og dipp så jeg skal kose meg!! :-D
 
Frøkna har spydd i hele natt og på morgenen i dag så jeg holder på å vaske gulv, bad, dyner, puter, overmadrasser og sengetøy. Hvorfor blir ungene alltid syke når gubben er på jobb?! Han kommer heldigvis hjem på lørdag og da skal jeg soooove!!
Stakkars lille :-( masse god bedring til frøkna di <3
 
Har vært i 1 års dag t guten t ei venninna :) å så har eg laga middag og tatt meg av småen :p
 
Har vært på jobb, og nå slapper jeg av med bv på sofaen :) skal snart presse meg litt grønn juice (anbefales) ♡
 
I dag blir en veldig daff dag kjenner jeg.
Fri fra jobb helt til over 17 Mai..
Må vel prøve å ordne litt i huset, og stelle i stand litt god mat til kvelds ;)
Forslag til Fredagsmat, kanskje?
 
Ble ikke noe husvask i går. Men i dag skal jeg brette opp ermene og få det gjort. Ellers ingen planer i dag.
 
Her blir det flytting og bursdagsmiddag for å feire mamma :)
 
Back
Topp