Entilimai
Forelsket i forumet
Han er super flink med småen og Isabella, kjenner veldig hvor flink han er nå når han er ute i 14 dager.. Storesøs på 20mnd vil ha sitt, Sebastian må ha sitt og hundene skal ha sitt.. puh..! Jeg ammer og tar det meste med småen pga det, spesielt om natten.. han våkner ikke av mini engang, men det er jo like greit.. for som han sier selv, han kan ikke amme ham uansett[;)] men om Isabella så mye som knirker er han ute av senga før jeg rekker å registrere det[:D] Flinke mannen[:D]
Det er ikke så lenge det er litt sånn stressete som i begynnelsen, og å dele ut prosenter blir litt rart.. vi er sammen om det[:)] snart er småen mye mer uavhengig og alt litt lettere igjen[;)]
Det er ikke så lenge det er litt sånn stressete som i begynnelsen, og å dele ut prosenter blir litt rart.. vi er sammen om det[:)] snart er småen mye mer uavhengig og alt litt lettere igjen[;)]
Tidlig morges va han oppe å bytta bleia på na sånn eg sko sleppa å sto opp så han e ganske fantastisk sånn:)
Svigerfar ble helt sjokkert da han så han i action første gangen med Elias, hehe, han hadde faktisk ikke trodd at han skulle være SÅ flink![:D][8D] Men det er han så absolutt!! Damene i familien skryter han opp i skyene og jeg prøver så godt jeg kan å huske på at alle er ikke like heldig så meg så kansje jeg burde blitt flinkere til å skryte av han jeg også [:)]