Hva gjør pappaen?

Hel1

Glad i forumet
Mailykke <3
Hvor mye gjør pappa`n egentlig? Her så føler jeg at det er jeg som gjør det meste.. pappa`n koser litt me`n på kvelden når han ikke er grinete.. Så fort han begynner å grine blir har sendt bort til meg igjen :P jeg vil nesten påstå at jeg han han 98% av tiden.. jeg som tar morgenstellet,kveldstellet,mater(jeg ammer da:P ) ,mater ett par ganger om natten, bleieskift, roer ned når han er grinete.. koser og duller med....

Tror egentlig ikke sambo helt har fått inntrykket av hvor krevende det egentlig er å ha barn.. Hmm..

klager i grunn ikke.. er sliten.. Men det går bra liksom :P bare litt nyskjerrig på hvordan dere har det hjemme.. :)

Pappaen skifter på, aktiviserer henne, Vi bader henne sammen, han går å bærer på henne hvis hun gråter når han er hjemme, og er egentlig veldig veldig flink med lillesnuppa vår[:D]

Men jeg har henne ca 80% av tiden da. Er oppe med henne om natten og sånt.

Når sambo kommer hjem fra jobb, så steller han mini, mater osv. Han pleier også å gi mini mat før han drar på jobb om morgenen, siden jeg sitter oppe på natten med han. I helgene så tar han mini når han våkner, så jeg får sove ut[:D] Han er suuuperflink[:D]

Han bidro med sæd, og der stopper det.

Han meldte seg ut av Neo sitt liv og nekter å svare på noe jeg sender han.

Men good riddance! Klarer meg ganske bra uten han[:)] Trist for lillegutt, men kan ikke tvinge noen til å ta ansvar.

God morgen:) no ska vi snart på babysvømming:) d e så artiiii:)

Stort sett jeg som gjør det meste med ungene! Men han er VELDIG flink til å støvsuge, vaske gulv, tømme oppvaskmaskin og handle [:)] Men nå har han fri 5 uker om gangen da, så han kommer ikke sliten hjem på ettermiddagen. De andre 5 ukene er jeg alene med alt, Han leker en del med storesøster da! Men det er ikke mange minuttene han holder lillemann på en dag altså. Sort sett når jeg spør, og om han holder på å grine så får jeg han fordi han er sulten [8D] Men regner med det der jevner seg ut når han blir litt større [:)]

Steller om bytter bleie før han drar på jobb, så har jeg han hele dagen å når pappan kommer hjem, bytter vi på hvem som gjør va, så vi gjør vell nesten like masse. (gjør kanskje litt mer) Ellers om natten når mini skal ha mme bruker pappan stå opp å lage det mens jeg prøver å gi pupp, så legger han seg å sove med en gang når han har laget ferdig flasken [:)]

Jeg er 100% alene med begge mine små så jeg gjør alt [:)]
Pappan er innom her en sjelden gang og da koser han og leker med guttene ett par timer før han reiser igjen.

Har samme problem som deg[8|] Jeg har nok Odin 98% av tiden, de 2% sambo tar ansvar for er når jeg ber han om han kan gjøre noe. Sambo går for tiden bare rundt og er sur og og klager over at det er så mye ansvar og stress å ha unge (selv om han nesten aldri gjør noe med ungen), så egentlig har jeg ansvaret for en liten baby og en stor hormenell "tenåring"[8D] Kan mildt sagt si at det er litt slitsomt i lengden[&o]

Min birdrar om han må.... Martin har vore ein del urolig på kveldane, han sliter med å få roa han... så da er det som oftast eg som teke han!! Han er flinkare når dei er litt større!!! Har gjerne med seg Lina om han kan... hjelper til å få ho i seng om han er komen i hus,.... vi har gard i tillegg til at han jobber fullt,så ikkej alltid han er inne når ho skal legge seg... Håpa da går seg til etter kvart[&:][&:]

ORIGINAL: Kaysa86

Pappaen skifter på, aktiviserer henne, Vi bader henne sammen, han går å bærer på henne hvis hun gråter når han er hjemme, og er egentlig veldig veldig flink med lillesnuppa vår[:D]

samme her[:)]

sign

her bidrar han så mye som han kan [:)] veldig flink til å være husmor [8D]
føler jeg har snuppe VELDIG mye, men så har han over 12 timers arbeidsdag så lar han få slappe av så mye som mulig, selv om han ikke vil det [:)]

nok så likt her. jeg har henne på natta da, men nå som hun får mme vil hun jo kun ha mat 1 gang [:)]

Her er sambo veldig flink til å ta seg av snuppa. Han mater henne hver kveld og koser og leker med henne helt til han legger seg. og i helgene tar han morgen matingen, og steller henne. og jeg kan faktisk gå å legge meg på dagen og han tar henne.
Jeg tar det meste i uka, for at han skal få slappet av siden han jobber og er opp kl 5 om morgnen. Men han er veldig flink til å ta henne i helgene.
Når jeg var syk og lå over doskåla, ble han hjemme fra jobben for å ta henne for at jeg skulle få tid til å komme meg.

ORIGINAL: Nøtteknekkern

Nei,han bidrar der han kan,heldigvis.
[:)]

signerer denne[:D]
gubben jobber som lastebilsjåfør og kan ha sene dager, men han tar et måltid med han, og tar fast kveldsskiftet. i helgene gir han oftere mat og skifter mesteparten av bleiene. vi bytter på annenhver gang å bade

sign[:)]

Her har han lange arbeidsdager (han velger egentlig selv, men det blir ofte sent før han er hjemme... [8|]). Når han kommer hjem pleier jeg å be om å få lage middag, for da er jeg ofte full av gulp og i det hele tatt - så da er det litt deilig å være i et annet rom enn gulpemaskinen - bare en liten stund [:D]
Ellers tar jeg vel stort sett det meste - hvis han er alene med henne sitter han og spiller playstation med henne på fanget (og det gjør meg litt irritert - når hun sover er det greit, men IKKE når hun er våken[:@])...

Han tar seg vanligvis av leggingen, vi har en liten slosskamp her hver kveld, for lille vil ikke legge seg, og da begynner jeg å grine...
I helgene har vi annenhver dag vi står opp tidlig [:)]

Sånn prosentmessig vil jeg si at jeg har henne 90% av tiden...

Jobber, sover, raper, promper, spiser, lager litt middag, spiller PS3, sitter på Pc`en..

Neida, Bærer litt på lille, mater litt når han får flaske, tuller litt, leker litt osv [:)]

Back
Topp