Hva gjør man?

Uff, det høres ikke bra ut :( har du vært på kontroll i det siste? Kan jo hende at en tur til legen er en idé? Får håpe akupunktøren hjelper, men en uke var lenge synes jeg. Får håpe paracet og søvn hjelper litt, og så press deg selv til å drikke vann, det hjelper virkelig altså! Og unngå salt, sånn helt ned til å bake brødet selv omtrent, det hjelper også veldig. Jeg hadde vanvittig (pun intended) mye vann i kroppen sist, og det hjalp (flere kilo) å drikke masse masse vann og unngå salt helt fullstendig.

God bedring!
 
Uff, det høres ikke bra ut :( har du vært på kontroll i det siste? Kan jo hende at en tur til legen er en idé? Får håpe akupunktøren hjelper, men en uke var lenge synes jeg. Får håpe paracet og søvn hjelper litt, og så press deg selv til å drikke vann, det hjelper virkelig altså! Og unngå salt, sånn helt ned til å bake brødet selv omtrent, det hjelper også veldig. Jeg hadde vanvittig (pun intended) mye vann i kroppen sist, og det hjalp (flere kilo) å drikke masse masse vann og unngå salt helt fullstendig.

God bedring!

Var hos legen for 3 uker siden, men skal til jordmor i morgen. Fikk heldigvis sove litt, har ikke så mye matlyst..mest lyst på skyr og frukt.
 
Bra du fikk time til akupunktur.
Om det ikke blir bedre innen kort tid, hadde jeg tatt turen til lege. Finnes medisiner en kan ta selv om en er gravid. Når en først er kommet inn i en ond sirkel med mye vondt og lite søvn er det vanskelig å bryte den!
Får en slappet litt av og sovet en natt, løsner det litt i kroppen også!

Vi gravide er jevnt over dårlig å tenke på egen helse.
Leste en artikkel i Dagens medisin som viser at gravide er medikamentelt underbehandlet for det meste. (Allergi, migrene, leddsykdommer osv)
Dette fordi vi vil skåne babyen!. Babyen er viktigst, men vi skal jo fungere selv også:)

Jeg vet! Legen (spesialisten jeg går til) sa det er farligere å gå rundt med ubehandlet migrene (som jeg sliter med) enn å ta medisiner for det. Hun sa det var blitt et stor problem at mødre pinte seg selv fordi de ikke ville ta medisiner i svangerskapet. Det var slettes ikke sunt.

Jeg skal til jordmor i morgen, skal snakke litt med henne. Mulig jeg tar en lege time også..hører litt hva hun sier, fysio ville jeg skulle komme etter jeg hadde snakket med jordmor.
 
Sender en sympatiklem! Høres ikke noe bra ut!:(

Jeg hadde heftig bekkenløsning forrige gang, så ille at jeg fikk hodepine av det. Jeg fikk satt bla øreakupunktur, og det hjalp i hvert fall på de verste smertene. Hadde mye vann i kroppen også. Gikk opp 3 sko størrelser...
 
Fikk anbefalt bekkenbelte, så det er mannen å kjøper nå. Håper det hjelper!
 
Jeg kjøpte noe som heter venebalsam for vonde bein på helsekost.. synes den funker litt:)
 
Back
Topp