Hva gjør man

mammatilgutt

Elsker forumet
Nå har jeg endelig klart å finne meg en mann etter 2 år som singel!!!! :D er så over lykkelig! han er super flink med guttungen min, kommer med roser til meg og er bare helt fantastisk! :D "problemet" er at han bor over 4 timer fra meg, han vil gjerne at jeg flytter til han når den tiden kommer.. Men hvor lenge venter man med å ta en sånn avgjørelse da? :O har jo en gutt på 3 som også følger med så må jo tenke på han å :) og er det dumt å flytte så langt fra min mamma og stefar som er en stor del av vårt liv? :/ noen tanker?

Jeg hadde minimum 6mnd fra jrg ble sammen til han fikk møte barnet og minimum ett år til vi evt flyttet sammen som regel da jeg var alene.

Hadde nok ventet 1 års tid før jeg tok en så stor avgjørelse. Du kan jo hinte frempå om ikke han heller vil flytte til din plass også da? :D

Ville nok ventet et års tid :) hvorfor kan ikke han flytte til deg? Bare lurer :)

Han sier han kan flytte men han har en veldig grei jobb som han egentlig ikke vil si opp, og det skjønner jeg :) jeg sitter jo uten jobb og sliter med å få jobb :/

Men flytter dere vekk da fra pappaen?

Koselig at du har funnet kjærligheten:)

Har dette barnet samvær med far?
Jeg hadde ikke flyttet om far bodde i nærheten, synes det er viktig at mor og far bor i nærheten til hverandre.
Så jeg hadde nok forventet at han flyttet til meg siden jeg hadde barn :)
Ellers så hadde jeg ventet med å flytte sammen til jeg var veldig trygg på mannen :)

Har dette barnet samvær med far?
Jeg hadde ikke flyttet om far bodde i nærheten, synes det er viktig at mor og far bor i nærheten til hverandre.
Så jeg hadde nok forventet at han flyttet til meg siden jeg hadde barn :)
Ellers så hadde jeg ventet med å flytte sammen til jeg var veldig trygg på mannen :)

Har null kontakt med barnefaren :)

Ja, da blir det noe annet. Du har ikke noe familie der du bor nå?

Har min mamma og stefar her nede :) er kun de som holder meg litt igjen men så tenker jeg at det kun er snakk om 4 timer og en av kriteriene for at jeg eventuelt flytter opp er at vi reiser hjem til sørlandet nesten en gang i mnd :)

Har min mamma og stefar her nede :) er kun de som holder meg litt igjen men så tenker jeg at det kun er snakk om 4 timer og en av kriteriene for at jeg eventuelt flytter opp er at vi reiser hjem til sørlandet nesten en gang i mnd :)
De kan kanskje besøke dere også? Barna mine er nemlig avhengig av sine besteforeldre, derfor lurte jeg. Men jeg skjønner jo at en må ta noen sjanser også:)

De kan kanskje besøke dere også? Barna mine er nemlig avhengig av sine besteforeldre, derfor lurte jeg. Men jeg skjønner jo at en må ta noen sjanser også:)

Hehe ja de kan jo komme opp også :) og ja guttungen er litt avhengig av mormor og morfar men igjen jeg får jo ikke jobb her og har vært singel i 2 år og endelig funnet meg en skikkelig mann som virkelig stiller opp for meg :) vil jo ikke gi slipp på han :P

Hehe ja de kan jo komme opp også :) og ja guttungen er litt avhengig av mormor og morfar men igjen jeg får jo ikke jobb her og har vært singel i 2 år og endelig funnet meg en skikkelig mann som virkelig stiller opp for meg :) vil jo ikke gi slipp på han :p
Skjønner deg godt:) Dere får lage et rom til besteforeldre:)

Hehe ja de kan jo komme opp også :) og ja guttungen er litt avhengig av mormor og morfar men igjen jeg får jo ikke jobb her og har vært singel i 2 år og endelig funnet meg en skikkelig mann som virkelig stiller opp for meg :) vil jo ikke gi slipp på han :p
Hvis det er lettere for deg å få jobb der han bor, og du og sønnen din føler dere trygge på ham og tror dere kan trives der, så ville jeg kjørt på (etter en god periode med bli kjent for dere alle tre vel å merke) :) kjenner du noen andre der han bor? Hadde føltes litt tryggere med et eget nettverk der, hvis det hadde vært meg i alle fall :)

Høres jo bra ut dette :) hvor gammel er gutten din? Bare tenker om det nærmer seg skolestart, så kan det være kjekt å ha tatt avgjørelsen før den tid. Er ikke så kjekt for de små å bytte skole når de først er begynt :) vi pakket sakene og flyttet 2 timer unna i fjor sommer rett før eldste skulle begynne på skolen. Er veldig fornøyd og angrer ikke et sekund :)

Hvis det er lettere for deg å få jobb der han bor, og du og sønnen din føler dere trygge på ham og tror dere kan trives der, så ville jeg kjørt på (etter en god periode med bli kjent for dere alle tre vel å merke) :) kjenner du noen andre der han bor? Hadde føltes litt tryggere med et eget nettverk der, hvis det hadde vært meg i alle fall :)

Kjenner ingen der, men flytter jeg opp så er jeg halvveis opp til min familie på min far side :) de har e jo ikke hatt kontakt med på siden e var liten :) ja er mye mer jobb å få tak i der enn her jeg bor :)

Høres jo bra ut dette :) hvor gammel er gutten din? Bare tenker om det nærmer seg skolestart, så kan det være kjekt å ha tatt avgjørelsen før den tid. Er ikke så kjekt for de små å bytte skole når de først er begynt :) vi pakket sakene og flyttet 2 timer unna i fjor sommer rett før eldste skulle begynne på skolen. Er veldig fornøyd og angrer ikke et sekund :)

Guttungen er 3 år så er en stund til skole start enda :P ååå så bra å høre at du ikke angrer da! :)

Back
Topp