Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror du har missforstått her. Sink skal brukes for og forebygge sår. Det danner en beskyttende hinne mot fuktighet på huden. Sink i åpne sår er ekstremt smertefullt. Har prøvd d selv. Anbefaler det virkelig ikke.Potetmel, funker kjempebra! Zink skal kun brukes på åpne sår.
Ok. Da sies det forskjellig her og som med alt annet I jobbsammenheng har vi lært å kun bruke det rundt sårkanter, ikke rett i åpne sår nei.Tror du har missforstått her. Sink skal brukes for og forebygge sår. Det danner en beskyttende hinne mot fuktighet på huden. Sink i åpne sår er ekstremt smertefullt. Har prøvd d selv. Anbefaler det virkelig ikke.
Jeg vruker ingenting dersom det ikke er antydning å dersom det begynner å bli rødt/sårt bruker jeg potetmel eller lipsticken til forever living. Det er verdens beste salve å smøre på alt av sår, uansett hvor på kroppen det er. Anbefales virkelig. Mine er heller aldri såre. Kun opplevd sjikkelig sårhet 1 gang å det var en alergisk reaksjon på pampers bleie. Smørte 3 ganger med den lipsticken å alle sår var borte dagen etterOk. Da sies det forskjellig her og som med alt annet I jobbsammenheng har vi lært å kun bruke det rundt sårkanter, ikke rett i åpne sår nei.
Uansett...mye bedre erfaring med kun potetmel. Aldri hatt såre rumper på noen av mine 3
Akkurat det samme her!! Men passer nøye på å ikke få det for nært lillemors "private del", for uttørking av slimhinner er jo ikke noe særlig... Hos gutter er dette et mindre problem da.jeg bruker kun potetmel,lysken hals og u armenegodt som gull og hudvennlig