Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: snuppa80
Det er sider av saken som har betydning absolutt, men jeg tør ikke legge ut alt som sagt[&:] Men jeg får ta litt lærdom av deg da[;)] Bare det at jeg ikke inviterer ukjente personer til juleselskap. Andre selskap er greit, men juleaften er litt "hellig" sånn for meg (jeg er kanskje litt rar og sær). Til mitt "forsvar" da, så sa svigermor at vi ikke hadde trengt å be han, hadde det ikke vært fordi de hinta veldig om det til henne... Prata litt om det i sta. Men nå kommer han, greit nok. Får gjøre det beste ut av det[;)]
ORIGINAL: Glad70
.
Julaften er skrekkelig hellig for meg også, altså. Du skulle bare ha visst, jeg her helt psyko når det gjelder jul, ingen skal kødde til noe for meg DA altså (jeg tok juletypetesten på meny.no og fikk resultatet "Julefundamentalist"[:D])
Men jeg ser vel litt annerledes på hva som er familie kanskje. For meg er det familie hvis noen er sammen med noen i min familie. Selvsagt kunne det ha vært en fordel om dere hadde fått hilst på ham før julaften, men det har dere ikke fått gjort, og jeg synes ikke det er riktig å la ham sitte alene for seg selv av den grunn.
Jeg er litt opptatt av å inkludere folk jeg da, og ønsker ikke at noen skal føle seg utenfor. Hvordan tror du han ville følt seg om han ikke ble bedt? Jeg synes det ville vært en dårlig start på hans liv sammen med deres familie.
ORIGINAL: Glad70
.
Julaften er skrekkelig hellig for meg også, altså. Du skulle bare ha visst, jeg her helt psyko når det gjelder jul, ingen skal kødde til noe for meg DA altså (jeg tok juletypetesten på meny.no og fikk resultatet "Julefundamentalist"[:D])
Men jeg ser vel litt annerledes på hva som er familie kanskje. For meg er det familie hvis noen er sammen med noen i min familie. Selvsagt kunne det ha vært en fordel om dere hadde fått hilst på ham før julaften, men det har dere ikke fått gjort, og jeg synes ikke det er riktig å la ham sitte alene for seg selv av den grunn.
Jeg er litt opptatt av å inkludere folk jeg da, og ønsker ikke at noen skal føle seg utenfor. Hvordan tror du han ville følt seg om han ikke ble bedt? Jeg synes det ville vært en dårlig start på hans liv sammen med deres familie.
Haha, nå måtte jeg og ta den testen, og jeg fikk samme resultat[8D]
Han skal feire juleaften med sin familie, vi skal ikke feire noe på juleaften i år (svigers skal feire hos sine søsken), og han skal feire med sin familie. Han blir på ingen måte alene føler jeg da... Helt ærlig - jeg har mine tvil på at han er her neste år, det er ting som "skranter". Håper jeg tar feil, for søstera hans fortjener VIRKELIG å finne seg en skikkelig kar!!! Jeg er bare ikke sikker på om denne er den rette, og jeg er ikke sikker på at hun trur det selv. La oss håpe jeg tar feil[;)]