hva gjør jeg nå da???

Milla-84

Flørter med forumet
har en sønn på litt over et år nå som skal ha en flaske med saft hvis han våkner om natten for vann er ikke aktuelt...
smokken vil han ikke ha og jeg kan jo ikke bare la han ligge å gråte heller...
han kan våkne flere ganger noen timer etter jeg har lagt han også kan det fortsette utover natten slik med at han skal ha den forb**** flaska...
så hvordan kan jeg venne han av den???
skjønner ikke hvorfor han har fått det for seg...
jeg har prøvd å gi han mere melk men den vil han ikke ha...
 
Har du prøvd å gi han bittelitt tynnere saft hver gang?
-utvannes bittelitt mer hver gang.. knapt merkbart..
men tilslutt er det bare vann...

Vet ikke, men kansje det kan være en ide?[8|]
 
Høres kanskje litt slemt ut dette, men jeg tror jeg hade latt sønnen min skrike et par netter jeg..
For det er jo ikke nødvendig å få saft om natta, ikke er det bra for tenner og slik heller..
Etter han hadde skreket et par - tre netter, så går det nok over..
De finner ut veldig tidlig hvordan de skal få viljen sin.. [:D] Saft er jo søtt og godt..
Kan jo hende den er med og påvirker at han våkner igjen og.. Hvis du har saft med sukker i da..
 
han får kun usukra saft uansett han...
og den er ganske vanna ut er lissom bare fargen igjen....
vil lissom ikke la han skrike heller..jeg får jo så vondt av han.
men jeg får prøve å kutte ut saften helt og bare gi han kaldt vann..ellers får jeg bare gi han melk...hvis dere ikke har noen andre forslag da
 
Saft om natta...[8|]Fy,fy...
He,he...Jeg ville aldri gjort det en gang!
Men sånn om det er det at han vil ha fargen,så kan du jo ta litt vann med litt konditorfarge...
Ellers så ville jeg bare holdt ut noen skrike netter,og fått den flaska vekk fra natta!!!
Er barn tørste om natta,så får det greie seg med VANN.
 
jeg er helt enig..vet ikke åssen han har fått den vanen engang!!!
jeg blir snart gal....jeg har da en dater på to uker i dag som aldri våkner om natten og skal ha mat men jeg må opp til storegutt for han vil ha saft både 3-4 ganger..
det er så sinnsykt slitsomt...
 
Jeg tenkte akkurat det samme som deg, bare dette var amming og ikke saft. Jeg fikk jo så vondt av henne da hun låg der og gråt så sårt... På det værste kunne hun våkne opp til 6-7 ganger. Dette ble etter hvert veldig slitsomt, og vi måtte sette foten ned. Far tok ansvaret på natten, og eg var sterk og prøvde å stå imot gråten. Etter hvert som nettene gikk våknet hun mindre og mindre, og nå sover hun rundt. Det er tøft å stå imot gråten de første nettene, men det er absolutt verdt det...[;)]
 
Stå på og vær striks!!![:)]
Detta fikser du vet du...
Blir så mye enklere om det blir gjort nå![;)]
 
Back
Topp