Guttungen har en flekk på kjaken (blant annet) som kommer og går.. alt ettersom. Været kan jeg se at påvirker... ellers ikke funnet noe annet. Nå har han blitt værre igjen, og jeg smører med hydrokortison og så Exomega om mårran og samme på kvelden. Sover med sokker på henda, fordi han slenger sånn med arma når han sovner og våkner at han klorer seg opp... også andre steder altså. Men det klør mulig litt og...
Nå har han klødd opp skikkelig og det er fuktig(væsker) og blør.. hadde blod på hånda da jeg titta etter han i vogna :-/. Har sovet uten noe på henda ute for er kokvarmt ute i dag. hva gjør jeg? Hva kan jeg smøre på eller gjøre når det faktisk blør og væsker? Sokker på henda hele døgnet nå? (han nærmer seg jo 6mnd og vil jo gjerne leke..... og jeg kan ikke passe på han hele tiden at han ikke klorer seg)
Kan legge ut bilde. Må bare ta...

Nå har han klødd opp skikkelig og det er fuktig(væsker) og blør.. hadde blod på hånda da jeg titta etter han i vogna :-/. Har sovet uten noe på henda ute for er kokvarmt ute i dag. hva gjør jeg? Hva kan jeg smøre på eller gjøre når det faktisk blør og væsker? Sokker på henda hele døgnet nå? (han nærmer seg jo 6mnd og vil jo gjerne leke..... og jeg kan ikke passe på han hele tiden at han ikke klorer seg)
Kan legge ut bilde. Må bare ta...