Hva gjør jeg da????

friele

Elsker forumet
God morgen jenter....Tilbake til dette med tett i nesa...Nå har jeg vert slik siden tirsdag,jeg er ikke ett hakk bedre....Jeg skjønner ikke noe,det pleier da ikke var så lenge[:@] Jeg har brukt nesespray siden tirsdag,men en skal jo ikke bruke det mer enn ti dager..Hvis det fortsetter da??????? Hva gjør jeg dag nr 11????   Skal jeg bare være tett da?   Jeg har prøvd ALT!!!!!! Satvann funker ikke,mentolatum funker ikke,skylle nesen funker ikke....[&:]  Eneset som funker er otrivin nesespray...Men jeg vil jo ikke bli avhengig,så det betyr vell da at etter ti dager så får jeg bare gå tett da??????    Blir GAL av dette......

Bør vel kutte ut Otrivin da ja...

Men det er jo vanlig å være tett i nesa når man er gravid, så du får trøste deg med at det sikkert sklir over snart [:)]

Uansett så kan du jo skylle nesa med saltvann da, med sånn horn. Er jo bedre enn ingenting.

Jeg har vært avhengig av nesespray i ca 10 år. Brukt nesten hver dag. I perioder kun ved legge tid, og har prøvd å slutte i noen uker her og der. 1 mnd ut i svangerskapet klarte jeg faktisk å slutte. Da fant jeg et saltvann som faktisk funka ganske bra. Og jeg får "panikk" vis jeg ikke får puste ordentlig. Det heter Nazamer og fåes på noen apotek. funker bra for meg isåfall. Lykke til!!! hvet hvor slitsomt det kan være

ORIGINAL: fruluna

Bør vel kutte ut Otrivin da ja...

Men det er jo vanlig å være tett i nesa når man er gravid, så du får trøste deg med at det sikkert sklir over snart [:)]

Uansett så kan du jo skylle nesa med saltvann da, med sånn horn. Er jo bedre enn ingenting.

Ja det er vanlig å være tett i nesa når en er gravid,men dette er forkjølelse...Jeg var tett fra graviditeten før dette,men det var ingenting i forhold....Jeg får ikke puste,ikke spist ordentlig å ikke drukket for jeg orker ikke...Nei nå må jeg ikke ta helt av,hehe...Men det er slik det er...Å skylle nesa med horn i saltvann virker ikke desverre....Nei der er frustrerende.....Men jeg får bare håpe at legen kan finne på noe heller da....[:D]

ORIGINAL: leja

Jeg har vært avhengig av nesespray i ca 10 år. Brukt nesten hver dag. I perioder kun ved legge tid, og har prøvd å slutte i noen uker her og der. 1 mnd ut i svangerskapet klarte jeg faktisk å slutte. Da fant jeg et saltvann som faktisk funka ganske bra. Og jeg får "panikk" vis jeg ikke får puste ordentlig. Det heter Nazamer og fåes på noen apotek. funker bra for meg isåfall. Lykke til!!! hvet hvor slitsomt det kan være

Tusen takk for tipset,jeg prøver alt som jeg ikke har prøvd før[:D]  Jeg får og litt panikk om jeg ikke får puste...Tror aldri jeg har vert så tett før,det er en vegg som kommer opp foran nesa,ingenting vil verken inn eller ut[&:]  Klem[:)]

ORIGINAL: fruluna

Uff da. Lykke til iallefall!!! [:)]

Tusen takk[:D]  Det går nok snart over,en må bare få det ut innimellom,hehe...

Hi hi ja godt å få det ut både her inne, og kanskje i snytepapir snart..hihi [:D][:D]

hmm du er sikker på at det er forkjølelse da og ikke allergi? Pollen er igang, og jeg er tett av den grunn...

ORIGINAL: Champ

hmm du er sikker på at det er forkjølelse da og ikke allergi? Pollen er igang, og jeg er tett av den grunn...

Ja det er ikke allergi..Ble syk på mandag kveld..Mannen og har vert tett siden da,så det er forkjølelse...[:)]

ORIGINAL: Nikki!

Hei du!
stakkars deg!
om du tar det en dag til over så går det fint-men du må uansett stoppe en av dagene!

hvis ikke blir du kronisk tett! er ikke bare bare-er kjipt å bli avhengig! men det gjør du jo ikke når du er så klar over det!=)

lykke til,vet alt om tett nese og grusomt det er.
på meg er det kun otrivinen som funker,hadde skutt meg selv om jeg ikke kunne brukt den når jeg gikk gravid,hehe
men å være kronisk tett er noe av det værste!!

lykke til

Jeg begynte med sparyen på tirsadg,så jeg tenkte at hvis jeg ikke er bedre til tirsdag som kommer,så må jeg bare gå til legen å høre hva han vil gjøre...Da har jeg gått på sparyen i en uke...Men i dag har jeg klart meg med otrivin for barn,det er vell litt bedre,men likevell ikke over de ti dagene.....

Jgg har også vært syk en uke men forkjølelse, brukte Otrivin i ca en uke. Var tatt som bare det, men bestemte meg for at jeg bare motte slutte med spraen. Det tok 3 dager for jeg ikke var sååå tett lengre. Rett os slett avvenning måte til tror jeg. Jeg er fremdeles grevidtett i nesen, men det får jegbare leve med. Det er veldig slitsomt å være ett hele tiden, men det nå vel bare gå! Lykke til!

Back
Topp