Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi skal feire på hytta, for første gang skal vi spise middag på hotellet som ligger ved siden av.
Så der blir skitur, tv-titting, kos med familien og avslutter med nissebesøk og tv-maraton igjen og litt spilling.
Helt ærlig så har hun jo fått muligheten til å bli med, å da synes jeg det er egoistisk å legge dårlig samvittighet på deg for det er det hun gjør da.I år er vi for første gang ikke helt enig!
Min mormor døde for et års tid siden og etter det så er det bare oss igjen for mamma å feire med.
Mannen vil veldig gjerne på hytta til svigermor noe jeg absolutt forstår.
Men jeg har ikke hjerte til å dra ifra mamma, og hun vil ikke bli med dit.
Ikke enkelt altså!
Hun legger på ingen måte dårlig samvittighet på meg altså, hun sier det er helt greit at vi drar. Men jeg klarer ikke tanken på at hun skal være alene.Helt ærlig så har hun jo fått muligheten til å bli med, å da synes jeg det er egoistisk å legge dårlig samvittighet på deg for det er det hun gjør da.
Hvorfor har hun ikke lyst til å være med på hytta da?Hun legger på ingen måte dårlig samvittighet på meg altså, hun sier det er helt greit at vi drar. Men jeg klarer ikke tanken på at hun skal være alene.
Fordi det er st stykke hjemifra og hun er veldig annerledes enn svigermor og co. Det føles ikke komfertabelt for henne.Hvorfor har hun ikke lyst til å være med på hytta da?
Ahh, stakkarFordi det er st stykke hjemifra og hun er veldig annerledes enn svigermor og co. Det føles ikke komfertabelt for henne.